Avatar billede raeven Nybegynder
21. oktober 2002 - 12:27 Der er 3 kommentarer

Quicktime?

Hvordan får jeg Quicktime på min Redhat 8? Jeg har prøvet Crossover, men jeg er ikke helt tilfreds...

/ræven
Avatar billede thomasledet Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:54 #1
crossover er nok det bedste bud... men hvis du ikke er tilfreds med det, så er det jo mplayer tilbage, som så vidt jeg ved også understøtter quicktime.

kig her:http://www.mplayerhq.hu
Avatar billede raeven Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:37 #2
Ja, mplayer er fin, men kan man bruge den som plugin i Mozilla?
Avatar billede infophreak Nybegynder
03. november 2002 - 03:18 #3
nej. hvis du vil have plugin i mozilla, så er du nødt til at købe crossover. og med hensyn til mplayers understøttelse af quicktime, så må det siges at være meget minimalt. det er kun det ældste af de codecs, der er brugt i quicktime filer, det kan dekode, hvis jeg husker rigtigt.