Avatar billede anders4u Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Powerpoint...Hjælp....plz...

Jeg kan ikke åbne .pps filer, de ligger sig bare nede i min værktøjslinie, og blokerer.... Det vil sige, jeg kan ikke maksimere den. Selve programmet "låser". Jeg har prøvet at afinstallere powerpoint, og installeret det påny, men intet hjælper....

Nogle der har forslag til en løsning på det problem....?

På forhånd tak

/Anders :o)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
20. oktober 2002 - 22:26 #1
gå ind i poworpoint og åben dem derfra
Avatar billede anders4u Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:38 #2
Dur ikke... Den låser sgu stadig...

Kan man få et andet program der kan afvikle .pps filer, end lige Microsoft Powerpoint....?
Avatar billede tgf Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:51 #3
prøv at højreklikke på powerpoint filen når den ligger i proceslinjen. og vælg gendan eler maksimer.

mvh
tgf
Avatar billede anders4u Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:55 #4
Jeg har ingen mulighed for at gendanne eller at maksimere.......!

Programmet låser totalt...oxo selv efter en genindstallering....Mærkeligt..

Jeg har nu hentet Powerpoint-viewer på download.com, den virker...

Men hvad kan det skylses at jeg ikke kan se dem i powerpoint....?

Nogen der har oplevet det før....?
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. oktober 2002 - 06:39 #5
Virker dine andre office programmer uden problemer?
Avatar billede anders4u Nybegynder
21. oktober 2002 - 09:32 #6
Ja , det er derfor jeg synes det er vildt underligt. Word, Excel og Access virker 100%. Men jeg må ha' et eller andet der blokerer, eller går i konflikt med powerpoint.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
21. oktober 2002 - 10:46 #7
prøv at finde medi8er, måske kan det hjælpe
Avatar billede anders4u Nybegynder
24. oktober 2002 - 09:53 #8
Vi deler lige over....!

Lukker spørgsmålet...

/Anders :o)