Avatar billede cpc Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min computer vil ikke starte!!

Min computer er begyndt ikke at ville starte op. Det hele startede for en uge siden, hvor jeg skulle tænde og slukke 2 gange før den begyndte at køre. Den går igang, men stopper hurtigt herefter (heller ingen reaktion på skærmen). Nu skal jeg efterhånden tænde og slukke computeren 5-10 gange før den kommer igang. Hvad er der galt?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:16 #1
O.S.?!
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 20:17 #2
Vil den nu ikke starte igen?? :)
Andet spørgsmål?
Avatar billede cpc Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:18 #3
Forstår vist ikke helt spørgsmålet, men styresystemet er windows 2000.
Avatar billede human Nybegynder
21. oktober 2002 - 10:31 #4
Prøv at trække alle stikkene ud i den, af harddisk osv. Prøv også at tage dine ram klodser op og stik dem i igen. Det kan sagtens være grunden.

// Human
Avatar billede danysm Nybegynder
21. oktober 2002 - 12:03 #5
Det kan også være et PCI kort der ikke sidder rigtig. Det skal du i hvert fald være opmærksom på.