Avatar billede kimhauritz Nybegynder
20. oktober 2002 - 11:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

casel wolfenstein

jeg er kommet til en bane hvor der kommer en ild mand frem hvordan kommer man vider uden at dø.....kim
Avatar billede Slater Ekspert
20. oktober 2002 - 11:27 #1
skyder ham...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. oktober 2002 - 11:42 #2
skyder ham og alle de andre, du skal have en del ammo med dig, da de er svære at få slået  ned
Avatar billede rune_c Nybegynder
20. oktober 2002 - 12:17 #3
jeg sætter mig på han hoved og putter på ham. Derefter siger jeg: Jeg ....... dine kvæg hvis du ikke lader mig komme forbi!!!!...

ej..bare skyd ham..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. januar 2003 - 18:30 #4
hæhæ god fornøjelse