Avatar billede fizk Nybegynder
19. oktober 2002 - 22:26 Der er 3 kommentarer

FTP-server med IIS på windows XP???

Jeg har et problem; Jeg kan ikke få IIS til at oprette brugere...
Jeg har sat min maskine op som HTTP server og det virker fint, men at få den sat op til FTP server virker ikke. Hver gang jeg (eller andre) forsøger at logge på siger den at den skal have et password, selvom jeg har sat det hele til at kunne acceptere anonymt log-in. Alligevel vil den have både password og brugernavn. Hjælp mig, tak!

PS; Jeg vil helst ikke installere mere software, hvis det kan undgåes!
Avatar billede levels Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:11 #1
Ftp hjemmedrevet, har den de rigtige rettigheder ?
Avatar billede doeboy Nybegynder
24. oktober 2002 - 13:35 #2
prøv sæt til standard windows login i din IIS  Anomynus user  virked  for mig ved Http adgang da den også spurget efter login  bar for see www'en
Avatar billede webcon Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:19 #3
Hvis du kører med filsystem NTFS skal du også huske at give rettigheder til din mappe til brug for FTP. Det kan være grunden til at den spørger efter bruger og password.