Avatar billede zerex Nybegynder
19. oktober 2002 - 01:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

outlook express beta

hvad er det lige de mener med dette her...
altså jeg kan jo sende, se e-mails i outlook
så jeg kan ikke lige se hvad det mener med det er en as a beta servic??? er der nogen der kan fortælle mig hvad de mener med dette her?!?

Viewing your MSN Hotmail Account from Outlook Express.

This is an automated acknowledgement. You will not receive a reply if you respond directly to this message.

Please note that MSN Hotmail provides account access to Outlook Express customers as a beta service, which means support from MSN Hotmail for Outlook Express is extremely limited. To receive quick tips & more information on accessing MSN Hotmail via Outlook Express, please send a blank email to hmoex@hotmail.com. You will receive an automated reply within 5 minutes or less.

Thanks,

MSN Hotmail Member Services
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2002 - 01:13 #1
kort sagt, så kan du bruge din hotmailkonto i Outlook Express, men du skal ikke forvente nogen videre support fra MSN
Avatar billede zerex Nybegynder
19. oktober 2002 - 01:15 #2
nårr altså det er en fuld version af outlook..
det behøver jeg heller ikke..
bare det virker
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2002 - 01:19 #3
hehe
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2002 - 01:20 #4
takker for point ;-)