Avatar billede sandra24 Nybegynder
18. oktober 2002 - 16:44 Der er 10 kommentarer

history i icq

er der en der kan hjælpe mig med et problem jeg har med min icq.. min history over de ting jeg har skrevet med de forskellige navne på min icq den ligger i et underligt sprog.. det er webdings eller noget i den stik det er skrevet på.. men når jeg så trykker for at få teksten frem så står det skrevet med rigtig skrift igen.. men hvis jeg trykker på et af navnene på listen og vælger messages history - view messages history.. så det første man kommer ind til det r alle de underlige tegn... er der et sted i icqen hvor man kan slå til hvilken skrift type den skal skrive historyen på eller noget ?
Avatar billede php3star Nybegynder
18. oktober 2002 - 16:49 #1
aha det lyder da lidt mærkeligt.... har du prøvet at geninstallere ICQ
eller gå over til noget bedre  Trillian?

//PHP
Avatar billede sandra24 Nybegynder
18. oktober 2002 - 16:54 #2
jeg tror lige jeg prøver at geninstallere den .
Avatar billede sandra24 Nybegynder
18. oktober 2002 - 16:56 #3
og dog, det kan jeg jo ikke, for jeg kan ik få min history meed mig så, vel?
Avatar billede php3star Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:05 #4
din histpry skulle ikke blive overskrivet...
Avatar billede sandra24 Nybegynder
21. oktober 2002 - 08:09 #5
det virker ikke...
Avatar billede sandra24 Nybegynder
25. oktober 2002 - 11:51 #6
har install en ny, memn historyen ser stadig sådan ud
Avatar billede php3star Nybegynder
25. oktober 2002 - 13:18 #7
Og har du stadigvaek de maerkelige tegn?
Avatar billede sandra24 Nybegynder
25. oktober 2002 - 13:25 #8
ja det har jeg
Avatar billede hermand Nybegynder
02. juni 2003 - 23:28 #9
slet icq og alle filerne ved siden af, installer det igen, så virker det vel, så ka du evt. prøve at ligge history'sene tilbage ..

PS: ALDRIG BRUG TRILLIAN!!!

du ska ikke engang tænke på det! det får dig til at blive underlig i hovedet (no offence der php3star), men plusli begynder man at skrive LOL med store bogstaver overdrevent tit.. kender en der virklig har taget skade af det. han skriver LOL og :D efter hver sætning han laver, jeg lyver ik !!!! udover det kalder han sig selv thomza og så er han tyk ..

udover det er han da flink, men HAN BRUGER TRILLIAN OG HAN VAR VED AT FÅ MIG MED PÅ VOGNEN ENGANG !!!!!!!!!

det var et lille sidespor, undskyld ..
Avatar billede php3star Nybegynder
02. juni 2003 - 23:58 #10
... ah.. Trillian er da fedt... bruger det stadigvaek  ;)