Avatar billede knoldfred Nybegynder
17. oktober 2002 - 18:57 Der er 3 kommentarer

downloade programmer

Hej !

Når jeg har dovnloaded programmer,
forsøger computeren at åbne dem i"PAINT" ??

Hvordan kan jeg ændre det.

Med venlig hilsen
AXOS
Avatar billede mike-p Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:00 #1
gå ind i mappeinstillinger - filtyper - og de filtyper som du bruger skaldu slette så puteren ikek kender dem. så spørger den hvilken program den skal åbne med
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:03 #2
klik på egenskaber i den downloadede fil "højre klik på musen" egenskaber så står der Åbens med "programnavn" skift <- så klikker du på skift og vælger det program den skal åbne denne type filer med i fremtiden
Avatar billede knoldfred Nybegynder
24. maj 2008 - 17:02 #3
ok