Avatar billede webworld Nybegynder
29. september 2000 - 14:54 Der er 15 kommentarer

Mangler Visual Basic

Hejsa...

Er der nogen som har Visual Basic.????
Det er lige meget om det er Trial...
Men hvis der er en som har det, kan jeg så ikke få det sendt, pr. email....

Hvis der ikke er nogen som har det, kender i så et sted hvor man kan downloade det.???

Webworld...

(Point hæves gerne...)
Avatar billede cktarget Nybegynder
29. september 2000 - 14:56 #1
Da VB IKKE er gratis, så tror jeg ikke der er ret mange der er interesseret i at sende dig en pirat  kopi, men det kan sikkert findes et eller andet sted på nettet.
mvh Kedde
Avatar billede joern Nybegynder
29. september 2000 - 15:04 #2
God jagt.
VB3 fylder i pakket form ca. 14 MB, det kan vist ingen mail-server acceptere, 6\'eren det meste af en CD-rom.  Regn ikke med download.
Via en nyhedsgruppe skulle du kunne få kontakt med \"skumle\" personer, der tager den risiko at formidle pirat CD\'er.
Men cktarget har ret. På Eksperten får du næppe varen.

M.v.h.  Jørn
Avatar billede mikker Nybegynder
29. september 2000 - 17:58 #3
Jeg har vist nok engang fået en prøvevers. med en bog jeg købte.
Prøv hos en boghandel, så kan du nok slippe med en 7-800 kr. for en trial.

Men helt ærligt...
De ganske få par tusind kroner VB koster er ganske godt givet ud.

- Mikker

Avatar billede webworld Nybegynder
01. oktober 2000 - 05:34 #4
Ok....

Men det kunne jo være...

Hvad så med Borland Delphi.???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. oktober 2000 - 07:43 #5
<< webworld >>

Bugland de.. err sorry .. Borland Delphi er slet ikke samme sprog.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. oktober 2000 - 07:47 #6
<< joern >>

Eeej .. jeg har VB3 Std. liggende zipped (installations filer!) og den fylder omkring 4,05 MB. Men alle os med et normalt godt gammeldags (yeah rite!) analogt modem ved godt at POP3 ikke er bygget til filer over ret meget mere en 350 KB.. så bare at tænke på godt 4 MB .. uhh haa! Det ville jeg slet ikke gå i gang med ..
Avatar billede webworld Nybegynder
01. oktober 2000 - 08:39 #7
Jeg har læst om Borland Delphi, som man også kunne bruge til at programmere med. Derfor spurgte jeg af...

<< tdaugaard >>

Hvor har du egentlig VB3 Std. fra.??? Fra Internettet.??? Hvis ikke, kan du så ligge det på internettet.???

- WebWorld
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. oktober 2000 - 09:16 #8
<< webworld >>

Yup, Borland Delphi er også til at programerer med, men i modsætning til Visual Basic er Delphi svaret på et visuelt Pascal programmerings værktøj. Nok om det.

Ja .. jeg var en gang på jagt eller samtlige versioner af Visual Basic og QuickBasic for den sags skyld og der fandt jeg faktisk lige fra v1.0 til 4.0 prof. Nu har jeg fra 1.0 - 6.0 så deet!

Dengang gjorde jeg næsten en sport ud af at samle dem :) ikke fordi jeg bruger de første 5 .. men bare det at have dem *lol*

Om jeg kan lægge den på nettet ?? Ork jo .. sagtens .. men det gider jeg ikke spilde min tid på, og desuden så er Eksperten.dk\'s formål ikke at formidle pirat software. Jeg har haft min del af \"flaming\" i div. newsgroups (alt.lang.basic/comp.lang.basic.misc) pga. jeg sendte/uploadede bl.a. VB og QB og det gider jeg ikke her på Eksperten.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. oktober 2000 - 09:18 #9
Correction! Det skal lige siges at jeg altså ikke postede programmerne som det godt kunne lyde! Jeg sendte via email!
Avatar billede webworld Nybegynder
02. oktober 2000 - 12:28 #10
<< tdaugaard >>

Helt ok... Men kender du i det mindste et program til at programmere med, som man kan downloade en trial af.???

- Webguy :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
02. oktober 2000 - 12:34 #11
<< webworld >>

Ork ja .. der er LibertyBasic (også Windows, altså visuelt) den kan hentes fra www.libertybasic.com (sjovt nok..).

Hvad er din email add?? Så kan jeg lige finde nogle andre frem. Jeg har lidt liggende hist og her af div. programmerings programmer som freeware/shareware ell. trial versions.
Avatar billede webworld Nybegynder
02. oktober 2000 - 15:07 #12
<< tdaugaard >>

Min email adresse er webworld@dkt.zzn.com

PS... Mange tak...

- WebWorld :)
Avatar billede joern Nybegynder
02. oktober 2000 - 19:04 #13
Til Webworld.

Hvis du lige så gerne vil skrive i en lidt ældre Delphi, så er Delphi 3 givet fri.  Den har jeg på en CD-rom fra Alt om Data.  For 25 kr. brænder og sender jeg en kopi.

M.v.h.  Jørn
Avatar billede webworld Nybegynder
02. oktober 2000 - 19:33 #14
<< joern >>

Det er helt iorden...

Men hvordan gør vi det med pengene.???

Kan du ikke bare få points.???

- webworld :)
Avatar billede joern Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:33 #15
Webford. Jeg har tidligere været generøs og sendt disketter eller CD\'er. Da jeg er på dagpenge betyder det aligevel lidt.  Postgiro 822-8043 - JkfSoft, Skolegade 27, 4780.  25 kr. dækker såmænd kun akkurat.  Regn selv efter, det koster 7 kr. at få en kontoudskrift straks efter indbetalingen er indgået.
M.v.h.  Jørn