Avatar billede megalas Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Enlightenment og gnome

jeg har lige installeret Mandrake 9.0 men enlightenment som window manager, alt dette forløb helt fint men nu sidder jeg fast...
hvordan laver man om på enlightenment og hvordan får man enlightenment til at køre sammen med gnome.
Jeg hvar, ved at skrive nautilus i konsolen, fået    gnome desktoppen til at køre som et window men jeg er nød til at starte den hver gang jeg starter x .
og tilsidst hvor finder jeg noget dokumentation  til enlightenment, for den der er på enlightenment.org er ikke tilstræklig for mig.

Megalas
jeg er på ferie til den 18.
Avatar billede megalas Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:40 #1
og som en sidste ting, hvordan får jeg nogle knapper på min desktop

megalas
Avatar billede herlock Nybegynder
16. oktober 2002 - 14:51 #2
Sidst jeg brugte gnome / enlightenment, skulle jeg ind i gnomes kontrol panel og vælge enlightenment frem for...hmmm...hedder det ikke jigsaw...så kom enlightenment på.

Jeg tvivler på du finder bedre dokumentation om enlightenment andre steder.

Herlock / www.linuxplanet.dk
Avatar billede megalas Nybegynder
16. oktober 2002 - 14:56 #3
mit problem er at jeg har sat linuxt til at starte enlightenment og ikke gnome når jeg skriver "startx".
Avatar billede megalas Nybegynder
16. december 2002 - 16:52 #4
har selv fikset det...