Avatar billede chokomus Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SIS drivere til NT4?

Jeg er kommet for skade at lave en NT-server bygget på et SIS bundkort (K7SOM) med deres onboard "AGP-Grafikchip".

Mit problem er nu at jeg ikke kan skaffe drivere til grafikkortet der supporterer NT 4.0, og det betyder at der er en del tekst som er ganske ulæselig pga opløsningen.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede chokomus Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:42 #1
Selvom pc'en har serverfunktion skal der alligevel laves noget tekstbehandling på den, og der er problemer med at Word ikke kan vise den tekst man skriver pga skærmindstillingerne.
Avatar billede jefa Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:35 #2
Avatar billede jefa Nybegynder
16. oktober 2002 - 11:37 #3
Står der ikke noget i nærheden af monitorstikket på bundkortet om hvilket agp kort det er ?
Avatar billede bbs Nybegynder
16. oktober 2002 - 14:15 #4
Kig på cd'en der følger med til motherboardet.. Er det ikke der på har du seriøse problemer, for det er heller ikke på hjemmesiden. Jeg vil råde dig til at slå det fra og købe et ganske alm. GeForce-kort - det er let at finde drivere dertil.