Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:14 Der er 12 kommentarer

Dele mine filer...?

Dav,

Jeg har en del filer på min pc som jeg godt kunne tænke mig at andre folk skal have glæde af..! Men så er mit spm. hvordan gør jeg det bedst??? jeg har en 1024/256 linie snart 2mbit, (håber jeg)
Avatar billede kmx Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:19 #1
Det kommer an på hvordan du regner med at dele.
Jeg vil foreslå FTP, Hotline, eller Direct Connect - i den rækkefølge
Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:26 #2
Yea, men er har ftp ikke en lav sikkerhed...? jeg tænker med hensyn til hackere... Hotline kender jeg ikke - DC bruger jeg i forvejen.. Og det kræver jo et prog.
Men jeg tænker mere på noget man kan få adgang til vha. Explorer - Netscape???
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:27 #3
når blot det ikke er programmer, styresystemer m.m. du vil dele skulle der vel være muligheder nok.
Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:33 #4
retaxes... du er velkommen til at nævne..!

Nej det er ikke til crack prog. osv
Avatar billede hok10 Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:37 #5
hvad med bare at stille en webserver op, og så lægge filerne på den!
Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:39 #6
hok 10.. hvordan fungere det?
Avatar billede hok10 Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:47 #7
I stedet for en ftp server så bruge en http server, altså lave en hjemmeside. På den måde kan man godt nok ikke ligge filer op men som jeg forstår er det heller ikke nødvendigt.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:53 #8
electricvoodoo => forklar venligts http://www.eksperten.dk/spm/177701
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 14:11 #9
rkhdk> endnu en der udlover point for derefter at tage dem tilbage eller hvad.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 14:13 #10
hvis jeg skulle dele mine filer med andre ville de nok finde dem højest uinteressant, dokumenter, redaktionelt stof - ikke så interessant vel!?
Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
15. oktober 2002 - 15:00 #11
rkhdk... Tjaa,  da det er så lang tid siden - tænkte jeg at jeg bare kunne lukke spm. slap dog lidt af.. De kan da godt få de point. Det er jo ikke en konkurrence det her eller hva, det er det måske for nogen...? :)
Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
15. oktober 2002 - 15:02 #12
Det er små film/video clip jeg skal dele - en helvedes masse..!
Men efter min opfattelse er det ikke særlig sikkert at have en ftp kørende i døgndrift..!

Eller hvad?