Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:25 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Domaine kun i dag!

Så! Har du et bannerbyt site? Grimt navn? Okay så har jeg det perfekte DanByt.dk.

Kun i dag! 500,- så er domainet dit!

Andre bud? Bare byd..!
Avatar billede lokee Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:27 #1
du kan få en kindhest og en småkage.
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:28 #2
:-) Hva' er en kindhest. Det lyder sq meget... godt :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:29 #3
ehm... hvorfor er det lige det navn skulle associere til bannere?

som jeg ser det, er det da ikke en bønne værd...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:31 #4
DanByt lyder mere som en byttecentral *LOL*
Avatar billede turengaartil Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:33 #5
jeg vil godt bytte navnet for nogle asier... !
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:34 #6
Kom nu drenge. Lyder DanBan.dk måske godt?
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:35 #7
Jeg vil vædde med at hvis Eksperten.dk købte dette domaine og lavede det til et bannerbyt, så ville i synes det var kanon fedt :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:37 #8
"danban" associerer til bannere med "ban"... dit har ingen association overhovedet... det er et intetsigende domænenavn...
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2002 - 22:38 #9
Jeg byder 4 kr hvis du betaler porto for overdragelsesformularen...
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:38 #10
Dan = Danmark
Ban = Banner

Dan = Danmark
Byt = Bytter

DanBan - DanskeBananer, DanskeBanditter :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:39 #11
Nanoq det kan du jo ikke sige en skid om. Folk der ikke kender danban.dk går ikke ind på sidne uden at læse tekst til siden.
Avatar billede turengaartil Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:40 #12
DanByt -DanskeBytosser
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:40 #13
Eksperten.dk siger da heller aldrig en skid. Ekspert til knallert, kindheste :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:41 #14
Turengaartil, ja hvis folk kunne se lidt mening i det. De gætter sig da ikke til DanskeBytosser, men hvis flere gør det. Så synes jeg sq der er noget galt. Det er også mest for dem der anvender det at de kan huske domainet.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:41 #15
og hvordan associerer "danmark bytter" til bannerbyt? - jeg ville da snarer tænke på et sted hvor danskere kunne bytte ting og sager... klistermærker, glansbilleder eller andet...

give it up... :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:41 #16
Jeg vil sgu hellere ha' et domæne der hedder Julegris.dk.. ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:42 #17
ziz, hvis associationseffekten er ligegyldig, er der da ingen grund til at give 500 for dit domæne... så kan man jo købe et hvilket som helst andet ledigt domæne for en 50'er :)
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:43 #18
Det er jo ikke meningen at en fuldstændig dumpe sidder sig hos computeren og ikke aner en skid. Så går han jo heller ikke ind på browseren og skriver: Eksperten.dk, DanBan.dk, DanByt.dk første gang da han ikke aner hvad det er.
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:43 #19
Arh, i er bare misundelige..
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:44 #20
klistermærker, glansbilleder eller andet.. Når ja eller brugt bleer!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:44 #21
Jeg er ikke misundelig... jeg er bare rystet over, at der stadig findes folk der tror et middelmådigt domænenavn er et guldæg :)
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:44 #22
Okay til den der byder først, får det til 150,-!!!!
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:45 #23
Gør jeg ikke.. Ville købe det til et bannersite, men fik for meget at lave.. Så kan kun droppe det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:47 #24
for mig associerer det til TALIBAN
Avatar billede ziz Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:47 #25
Okay! Det bliver sq en Taliban hade side :-)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:50 #26
ziz >> Du er for sent på den, du skulle have været ud da Nokia, Honda, IBM , osv. ikke havde købt domæner og snuppet dem. Desværre tror jeg ikke der er nogen der vil give noget for DanBan.dk - det lyder for dansk. Hvis jeg skulle købe et domæne skulle det være noget i stil med:
www.hyperdyne-cybercoregate-mainframe.dk

turengaartil >> Fed humor :o)
Avatar billede Wezio Juniormester
14. oktober 2002 - 22:51 #27
For mig virker DanByt.dk bare en kedelig kopi af navnet DanBan.dk :/ Sorry!
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2002 - 22:52 #28
Desværre går den ikke idag at leje domæne-haj, da virsomheder som IBM og Nokia har krav på domænet, næsten uanset hvordan du vender og drejer den...
Avatar billede Wezio Juniormester
14. oktober 2002 - 22:53 #29
Man skal ikke engang være en stor virksomhed for at have krav på det! Har set en lignende sag med to mobildiscoteker, hvor det ene discotek fik navnet, fordi at det lå så tæt på deres eget domæne/firma navn :))
Avatar billede a-torsten Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:55 #30
Har domænet BackSlash.dk hvis nogle vil købe... Ja det er måske godt til at sælge keyboards fra eller måske ishockeykort.... ehh..

-Anders
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2002 - 22:56 #31
Nogen der vil købe www.divxit.dk ?

Jeg skal ikke rigtig bruge det mere ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:58 #32
100 kr. inkl. alle udfyldte formulare
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. oktober 2002 - 22:59 #33
el_barto >> Nææææ, og du svarer jo ik rigtig på mails sendt til dig angående det domain......
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2002 - 23:06 #34
øh...jeg har ikke lige sat min mailserver op, brug pilehave@mail1.stofanet.dk

Jeg var nemlig lidt træt af de +20 emails der kom hver dag med forslag om at flytte serveren til Kina, bombe FDV, APG osv...
Avatar billede ziz Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:59 #35
Luk