Avatar billede sniper251 Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cookie

Jeg er lige igang med at lave min første Cookie og den virker fint men jeg vil godt have den til at virke på en anden måde. Jeg vil godt have det sådan at når man har en cookie på sin computer vil man ikke se det felt hvor man skriver sit navn i man kun en meddelse med ens navn i. Det må også godt være en knap hvor man kan slette sin cookie hvis man vil brige et andet navn.
Håber der er en eller to der gider hjælpe mig med det.

Hilsen Michael.

<form action="cookie.asp" method="post">
Name:
<input type="text" name="navn" size="15">
<BR>
<input type="submit" value="Gem navn">
</form>
</body></html>

<%
Response.buffer = True
navn = Request.Form("navn")

Response.Cookies("navn") = navn
%>

Velkommen

<%
navn = Request.Cookies("navn")

Response.Write (navn)
%>
Avatar billede sniper251 Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:54 #1
Jeg vil også gerne have cookien til at være aktiv i 1 år

Hilsen Michael.
Avatar billede coolstar Nybegynder
14. oktober 2002 - 13:08 #2
Hej

ja i stedetfor jeg sidder ogs kriver en masse kode og tekst om hvad en cookia kan og hvad mans kal gøre - så tag at læse her : http://activedeveloper.dk/aspdigital/2001050201.asp
Avatar billede coolstar Nybegynder
14. oktober 2002 - 13:12 #3
fuck jeg skriver af lort.
men håber du har fattet meningen ;)
Avatar billede sniper251 Nybegynder
14. oktober 2002 - 13:13 #4
Det har jeg kigget på og det er den jeg har lavet den efter men jeg kan ikke få det med udløbsdatoen til at virke. men hvad med at få den der (form) kode væk når man har en cookie på computeren

Hilsen Michael
Avatar billede sniper251 Nybegynder
15. oktober 2002 - 12:13 #5
Jeg har fundet ud af eler tak for hjælpen.

Michael.