Avatar billede gsimo Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:06 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Valg af dvd af spiller

Skal bruge en ny dvd af spiller.

Den skal være sort, evnt kodefri, men ikke noget krav.
Så skal den kunne afspille vcd, svcd, CD-R, CD-RW  og musik cd'r ud over dvd film.
Skal også have indbygget dolby digital og DTS dekoder.
Den skal sættes til min sony resiver STR-DE585 (værdig 3k + 2.5 k for højtaler) samt mit philips 8707 tv (værdi 8,5k). Skal bruge et kabel digital/optisk kabel til at overførsel af lyd og et kabel til overførsel af billede. Skal gå til scar porten pga mit
svhs indgang sidder et dumt sted.

Er blevet anbefalet denne af en ven. Men ved ikke om det er det beste jeg kan få for de penge:
http://www.hifiklubben.com/dk/show.php?folder=42&product=DVD800

Hvis jeg kan få det hele for 3-3,5 k vil det være kanont

Hvis jeg køber en dvd afspiller der ikke er kodefri, er det så muligt at få den gjort det senene?
Avatar billede mphansen Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:29 #1
Jeg kan kun anbefale Denon, det har jeg selv. Men prøv at se her : www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3692
Avatar billede mphansen Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:32 #2
Med hensyn til kodefri: www.dvd.rewiewer.co.uk
Avatar billede mphansen Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:33 #3
Avatar billede gsimo Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:38 #4
Den dvd af spiller kan jeg ikke bruge til noget da den ikke har divx 3 med =(( Afspiller divx fra min computer, så slipper jeg også for at brænde dem ned =)

Har også kun hørt godt om Denon. Men vil lige høre andres meninger
Avatar billede mortan Nybegynder
13. oktober 2002 - 05:27 #5
Hvad du end gør så undgå mærkerne DENVER og PROSONIC, jeg har ejet en af begge mærker, og de har ikke voldt mig endet end en masse problemer! :-)
Avatar billede superherodk Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:14 #6
Prosonic, Denver og andre discount-mærker har egentlig ikke nogle fejl/mangler set i forhold til den pris de repræsenterer! De er blot redskaber i en intens kamp om at lave den billigste DVD-afspiller, med flest funktioner!
Men jeg er enig i, at det nok ikke ville være et respektabel valg for "gsimo", set i forhold til hans tidligere erhvervelser mht. reciever og TV!
Hvis du vælger Sony, vil jeg nok anbefale dig NS-405 eller derover! Skaf dig evt. nogle kataloger fra de forskellige mærker og sammenlign.
Avatar billede mortan Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:27 #7
jeg ville heller ikke række ned ubegrundet på hverken Denver eller Prosonic, men min Denver DVD var til reparation 2 gange, hvor det den ene gang tog 5 uger, og min prosonic DVD havde lidt vrøvl med signalet hvilket blev ret irriterende i længden. Nu har jeg købt Amitechs bud på en DVD afspiller og den har virket upåklageligt indtil videre...
Held og lykke med dit køb... :-)
Avatar billede gsimo Nybegynder
15. oktober 2002 - 00:05 #8
har både sony's og philips nyeste kataloger liggende, men har ikke prislisterne til det =(
Avatar billede gsimo Nybegynder
15. oktober 2002 - 00:15 #9
vil det være en fordel hvis jeg valgte en sony dvd når jeg har en sony reciver eller er det lige meget?
Avatar billede gsimo Nybegynder
01. november 2002 - 00:41 #10
Har bestilt en sony NS705v .. Får den engang i næste uge. Aftalt med min dealer at jeg får den hjem på prøve inden jeg beslutter mig.

Smid nogle svar, så får i alle point som tak for jeres hjælp
Avatar billede superherodk Nybegynder
01. november 2002 - 18:05 #11
Held og lykke med det nye vidunder  ;-)
Avatar billede superherodk Nybegynder
01. november 2002 - 18:05 #12
;-)
Avatar billede gsimo Nybegynder
01. november 2002 - 18:57 #13
Håber jeg da det er .. Men skal lige ha' den først =)
Avatar billede gsimo Nybegynder
07. november 2002 - 12:32 #14
Har fået afvide fra min lokale radio/tv pusher at der nok går + 1 uge før jeg får den... Lidt trist .. men sådan er det nu engang