Avatar billede koen Nybegynder
27. september 2000 - 16:50 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Index fil

Hej.

jeg er helt ny i html og mangler hjælp til at lave en index fil.
jeg vil gerne have i skriver html koden så jeg kan se den.
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 16:52 #1
Jeg kan lave index fil til dig

hvis du skriver hvad du ønsker
Avatar billede tewaz Nybegynder
27. september 2000 - 16:52 #2
Sådan her vil koden se ud :

<FRAMESET COLS=\"100%\" ROWS=\"10%,*\"border=0>
    <FRAME NAME=\"Navn på filen\" SRC=\"stien\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE>
    <FRAME NAME=\"navn på filen\" SRC=\"stien\" SCROLLING=\"AUTO\">
</FRAMESET>

den her index laver en top og en forside de 10 % i første linie betyder at den fylder 10%.

skriv hvis du har spørgsmål
Avatar billede newbie Nybegynder
27. september 2000 - 16:53 #3
<html>
<head>
<title>din side titel</title>
</head>

<body bgcolor=\"white\">

Dette er en html-side......
og her står alt din kode....
</body>
</html>

Ved ikke lige hvad du mener med en index-fil - det du gør er at lave din htlm-side og så gemmer du den som index.html
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. september 2000 - 16:54 #4
<html>
<head>
<title>Her skriver du titlen på din side</title>
</head>

<body marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" topmargin=\"0\" leftmargin=\"0\">

<table width=\"100%\" height=\"100%\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\" border=\"0\">
<tr>

<td align=\"left\" valign=\"top\">
Her indsæter du dit indhold</td>

</tr></table>

</body>
</HTML>
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 16:54 #5
Øhh...
Den kan jo indeholde mange ting, men det er bare en helt almindelig html-side, der hedder index.html

<html>
<head>
<title>TITEL</title>
</head>
<body>
AL DIN TEKST!
</body>
</html>
Avatar billede tewaz Nybegynder
27. september 2000 - 16:55 #6
Sådan her vil koden se ud :

<FRAMESET COLS=\"100%\" ROWS=\"10%,*\"border=0>
    <FRAME NAME=\"Navn på filen\" SRC=\"stien\" SCROLLING=\"NO\" NORESIZE>
    <FRAME NAME=\"navn på filen\" SRC=\"stien\" SCROLLING=\"AUTO\">
</FRAMESET>

den her index laver en top og en forside de 10 % i første linie betyder at den fylder 10%.

skriv hvis du har spørgsmål .

Oops skulle lave et svar :)
Avatar billede koen Nybegynder
27. september 2000 - 16:57 #7
det gik sgu hurtigt med noget hjælp tak.

Tak til dig tewaz, jeg tog din fordi sådan noget i den retning har jeg set før.
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 16:58 #8
Jeg synes lig tewaz har været indblandet i nogle svindel-omstændigheder, men ok...
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 17:00 #9
...og tewaz var den eneste ud af 4-5, der vidste, hvad koen mente...

Det lugter, det her...
Avatar billede tewaz Nybegynder
27. september 2000 - 17:01 #10
rfogh jeg gav ham da bare koden til en index fil alså hvad er der galt i det ?
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 17:01 #11
SNYD!!!!!
tewaz du snyder af fucking til
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 17:02 #12
tewaz

det der er en frame side OK!!!!
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 17:05 #13
Avatar billede tewaz Nybegynder
27. september 2000 - 17:06 #14
Bare fordi jeg har lavet et ordenligt svar og i ikke har også fordi jeg havde lavet det der med 2 brugere så skal i rigtig prøve at få det til at jeg snyder, men ikke en skid jeg har fanme lært nok da jeg oprettede 2 bruger.
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 17:16 #15
tewaz

igår brugte du alle dine point på på et spm
http://www.eksperten.dk/spm/26756

men idag lavet du et spm til 300 hvordan kan det lade sig gøre???
http://www.eksperten.dk/spm/26900

også er du nede på 0 igen

så lavet du denne falske spm ognu er du oppe på 300 igen

jeg håber at di banner din ip denne gang
Avatar billede tewaz Nybegynder
27. september 2000 - 17:25 #16
jeg er her på eksperten for at få hjælp og mine point er sq ikke så vigtige derfor bruger jeg dem så snart jeg for dem så jeg kan få min hjemmeside opdateret med nye ting :)

jeg har fundet ud af at nogen kun sidder her på eksperten for at samle point men sådan gør jeg alså ikke.
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 17:28 #17
jaja det må admin afgøre

han kan jo så en helmasse af dine pc oplysninger og hvis de er ens så er du ude IGEN måske for altid denne gang

forresten din hå stinker
Avatar billede tewaz Nybegynder
27. september 2000 - 17:32 #18
blood hvorfor er du nu pludselig blevet så kritisk igår var du sød og rar og så fordi jeg svare på et spøgsmål er i helt oppe og kører. Må jeg måske ikke svare på noget her inde ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 17:33 #19
admin er kontaktet...
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 17:34 #20
tewaz>>> Dette mere end lugter...

DET STINKER!

...og jeg håber sgu du selv kan se det...

...især oven på fadæsen med de to brugernavne...
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 17:37 #21
vi er helt oppe og køre fordi vi ikke kan have snydere her på eksperten
!!!!!!!!!
!!!!!!!!
!!!!!!!
!!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 17:37 #22
!
Avatar billede tewaz Nybegynder
27. september 2000 - 17:43 #23
jajaja jeg finder bare et andet sted at få hjælp for her på eksperten må man jo åbenbart ikke svare på spørgsmål og bruge sine point.
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 17:43 #24
Lad os lige opsummere:

1. koen stiller et meget let spørgsmål, og belønner det med 300 point.  Det LUGTER!
2. 4 personer giver et svar; kun tewaz har fattet meningen med det dårligt formulerede spørgsmål. Det LUGTER!
3. tewaz får uden videre alle pointene, fordi \"hans svar ligner bedst\". Det LUGTER!
4. tewaz protesterer højlydt, mens koen forholder sig mere end tavs. Det LUGTER!
5. Det er ikke første gang tewaz har været indblandet i svindel. Det LUGTER!

DERFOR er vi oppe at køre...
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 17:43 #25
blablablablablablablablabla :.o(
Avatar billede andreas Nybegynder
27. september 2000 - 21:36 #26
Hørt rfogh..!
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 22:22 #27
andreas>>> http://www.eksperten.dk/spm/26927

VI HAR FÅET, HVAD VI KOM EFTER!!! :o)
Avatar billede andreas Nybegynder
27. september 2000 - 22:44 #28
har læst den.... Vi baner os vej frem... men der er sikkert flere snydere her endnu.
Avatar billede rfogh Nybegynder
28. september 2000 - 15:49 #29
maybe :o(