Avatar billede snorga Nybegynder
20. juli 1999 - 00:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sænkning af prioteten på et program

Jeg ved at man på en tråd kan nedsættet prioteten.

Kan dette også gøre på selve programmet?

Avatar billede primeware Nybegynder
20. juli 1999 - 07:04 #1
Var
  Thread : TThread;
Begin
  Thread.Priority:=

  tpIdle    The thread executes only when the system is idle-Windows won't interrupt other threads to execute a thread with tpIdle priority.
tpLowest    The thread's priority is two points below normal.
tpLower    The thread's priority is one point below normal.
tpNormal    The thread has normal priority.
tpHigher    The thread's priority is one point above normal.
tpHighest    The thread's priority is two points above normal.
tpTimeCritical    The thread gets highest priority.
Avatar billede primeware Nybegynder
20. juli 1999 - 07:38 #2
Jeg glemte lige at få resten med.

Nej du kan ikke komme ind og ændre på selve programmet. Det nærmeste du kommer er: Tapplication.OnIdle, men det er overhovedet ikke hvad du eftersøger.

Jeg har kigget i Win32 API hjælpen også uden held. Desværre
Avatar billede snorga Nybegynder
21. juli 1999 - 22:56 #3
Er der nogen anden mulighed for at lave det? Evt ved at lave det til til .dll program istedfor?
Avatar billede snorga Nybegynder
26. juli 1999 - 15:07 #4
Hvad gøre TApplication.OnIdle?