Avatar billede ladyhawk Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Border color igen igen...på option felt...

Jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Jeg stillede spørgsmålet igår, men har ikke fundet løsningen.

Her er så noget af min kode:

<style type="text/css">

.form {
    text-align : center;
    color : #999900;
    font-face : verdana, arial;
    backgound-color : #ffffff;

}

</style>

</HEAD>
<BODY background="back_nitejump.gif">
<BR>
<!--Table 1-->
<TABLE border=0 width="440">
<TR>
  <TD><FONT face="verdana, ariel" size="2" color="#999900">
    <b>Here is the formular I prommised you.
    <br>I hope you can find some use of it.
  </TD>
</TR>
</table><!--End table 1-->
<br>
<!Table 2-->
<table border=0 width="440">
  <form method="post" name="information" action="mailto:ladyhawk_cf@hotmail.com" >
  <TR>
    <TD><font face="verdana, ariel" size="2" color="#999900">
    <b>Squad Name:
  </TD>
    <TD><input style="border-color:gray;background-color:#ffffff;font-color:#999900;" name="squad name" size="26">
  </TD>
  </TR>
  <TR>
    <TD><font face="verdana, ariel" size="2" color="#999900">
    <b>Players per Squad:
  </TD>
    <TD>
    <select class="form" style="width:178px;">
      <option style="border-color:gray;background-color:#ffffff;">1
      <option style="background-color:black;">2
        <option style="background-color:black;">3
          <option style="background-color:black;">4
        <option style="background-color:black;">5
        <option style="background-color:black;">6
      <option style="background-color:black;">7
      <option style="background-color:black;">8
    </select>

Så er det jo at jeg gerne vil have border-color til at være grå. Det kan nemt lade sig gøre i form-delen. Jeg ville også gerne have en max længde/højde på drop-down feltet.
Kan I hjælpe mig plzzz
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:48 #1
Hov foresten. Hvordan ændre jeg skriften i
><input style="border-color:gray;background-color:#ffffff;font-color:#999900;" name="squad name" size="26">
Dette virker tilsyneladende ikke.  *S*
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:50 #2
til den sidste.. du skriver bare color:#dinfarve;
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:52 #3
Jeg er ikke sikker på at det kan lade sige gøre at putte border på en select-objekt.. Men det kan vel osse bare være mig der ikke har fulgt med i CSS-tiderne..
Og jeg tror heller ikke at det kan lade sige gøre at definere en bestemt bredde/højde på et select-objekt..

</FlashMan!>
Avatar billede jesdah Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:53 #4
Hvad med denne her:
<table border="2" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#C0C0C0" width="100%" id="AutoNumber1">
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:11 #5
Nææ det virker ikke :-(
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:15 #6
jesdah, ladyhawk >

<table border="2" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" border-color="#C0C0C0" width="100%" id="AutoNumber1">

Hvis dette ikke virker så må der være noget galt..
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:16 #7
jesdah > Håber du kan se fejlen.. Du havde glemt et "-" mellem border og color :D