Avatar billede zarthax Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:28 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

CD eksploderer.....

http://cph.ing.dk/konf/root/pcit/html/8105.all.html#8162

Hvad mener i om det ???

/mandator/
Avatar billede acid-head Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:30 #1
Det lyder da total psykopat! *G*
Avatar billede 7degreez Praktikant
09. oktober 2002 - 20:32 #2
Det er jo vildt...
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. oktober 2002 - 20:33 #3
En af mine venner har også prøvet det det var en aOpen 32x brænder
Avatar billede sprutnik Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:33 #4
Jeg har prøvet det samme med et 52x speed. Selvom drevet var skruet fast i kabinettet med fire skruer, så rykkede det sig næsten halvvejs ud. Og så giver det et ordentligt brag:)
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. oktober 2002 - 20:33 #5
Der røg fronten også af
Avatar billede 7degreez Praktikant
09. oktober 2002 - 20:34 #6
Press play and die...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:34 #7
tjah - det er jo den gamle historie med at der skal lig på bordet før der sker noget...
Avatar billede xpx Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:35 #8
Jeg holder mig til et ganske alm. 40X Cd drev, samt 16X DVD :]
Så behøver man ikke at spekulere på sådan noget :]

XpX
Avatar billede bongobride Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:37 #9
Tja, nu eksploderede min cd ikke ligefrem, men jeg trykkede på åbn knappen, som normalt plejer at stoppe cd'en, og erefter åbne drevet.

Det gjorde den så ikke den her gang, så cd'en kørte rund med 52x mens drevet åbnede... Og jeg siger dig, den fløj af helvede til
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:40 #10
Hmm... Har lige placeret min pc på gulvet istedet for på bordet... ej, men det lyder skummelt. Godt jeg kun har 48x
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:45 #11
Hva mit 52 asua ?`???? skal vist have den LANGT ind mod muren hehe :P
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:46 #12
hehe - mit 56x Aopen har da ikke prøvet at slå mig ihjel  - endnu da...
Avatar billede zarthax Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:48 #13
..jeg har lige sendt en mail til SDC Dandisc i Sakskøbing for at høre deres vurdering af "Fænomenet".
Avatar billede rs2000 Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:49 #14
Avatar billede webdesigner Praktikant
09. oktober 2002 - 21:03 #15
LOL LOL LOL LOL**
NO ONE IS SAFE.. THE DRIVE IS KILLING.....
Avatar billede dmcn Praktikant
09. oktober 2002 - 21:10 #16
xpx : Prøvet at regne ud hvor hurtigt dit DVD-drev læser CD'ere med? ;)
Avatar billede webdesigner Praktikant
09. oktober 2002 - 21:24 #17
LOL HAR HAAR
Avatar billede zarthax Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:39 #18
Egentlig underligt at der ikke er nogen der er kommet alvorligt tilskade med det endnu... tænk lige over hvor hurtigt en stump smadrer imod fronten på drivet... og sammenlign det med et ulovligt kanonslag der NEMT smider en rørstump igennem en garagedør...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. oktober 2002 - 22:32 #19
Så er det godt man her et "Noname", cdrom-drev :O) Men måske skulle man købe sig et Aopen 48x, så slipper man for at købe fyrværkeri til nytår. Eller hvis nu "AntiCopi" patruljen (eller hva nu de hedder), kommer og banker på min dør, smider jeg bare alle cd'erne i drevet, og "Boom", nul beviser... aj, seføli' har jeg ikke nogle ulovlige cd'er ... *Host*
Avatar billede Wezio Juniormester
09. oktober 2002 - 23:02 #20
Hæhæ.. har en kammerat der har været ude for det samme.. det lød et ordentligt smæld fra CD-drevet af og så var hans Win2k Pro. CD´er pulveriseret... :/

Det er bittert!!!
Avatar billede xpx Nybegynder
10. oktober 2002 - 20:00 #21
n0rmality> Nej.. Og det betyder heller ike noget for mig, da mine computere/servere står i et rum for sig selv (med en temp. på -5 grader).

XpX

Og.. Ja, jeg er en supergeek... Har et serverrum privat :]
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. oktober 2002 - 16:00 #22
Hyggeligt....
Jeg skrev en mail til SDC Dandisc og fik dette svar:
Hej Dennis.

Tak for din mail - jeg vender tilbage senere.

Med venlig hilsen/best regards

Carsten C. Hansen
Product & quality manager
SDC Denmark A/S
Skifervej 2
4990 Sakskøbing
Tel.:      + 45 5470 2300
Tel. dir.: + 45 5470 2309
Mobile:  + 45 2715 4509

Gad vide om det sker nogensinde......
Avatar billede xpx Nybegynder
13. oktober 2002 - 10:10 #23
mandator> Det tror jeg ikke... btw. hvor lang tid gik der før du fik mailen, efter at du skrev den?

XpX