Avatar billede petrol Nybegynder
09. oktober 2002 - 11:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dialog-boks i webform

Er det muligt i asp.net at lave en dialog-boks, der f.eks. beder brugeren om at klikke på ok eller annuller? Helt konkret drejer det sig om at jeg gerne vil dobbelttjekke om brugeren virkeligt ønsker at slette en side i et cms-system.

Hvis ikke det kan lade sig gøre, er der så nogen der har ideer til alterative løsninger?
Avatar billede askhoej Praktikant
09. oktober 2002 - 12:00 #1
Sådan her:

Button Delete = new Button();
Delete.Attributes.Add("onClick","return confirm('Delete page?');");

/askhoej
Avatar billede petrol Nybegynder
09. oktober 2002 - 12:10 #2
Super, lige præcist det jeg ledte efter...
Avatar billede petrol Nybegynder
09. oktober 2002 - 12:21 #3
Ved du for øvrigt også, hvad koden er, hvis det bare skal være en besked, kun med mulighed for at klikke ok? Måske ved du endda hvor jeg kan finde en oversigt over mulighederne?
Avatar billede askhoej Praktikant
09. oktober 2002 - 12:39 #4
Button Delete = new Button();
Delete.Attributes.Add("onClick","alert('Delete page?');");
Avatar billede petrol Nybegynder
09. oktober 2002 - 12:49 #5
Tak for hjælpen