Avatar billede terran Nybegynder
26. september 2000 - 15:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

aspSmartUpload uploader intet

Jeg har problemer med aspSmartUpload.
Jeg har hugget et eksempel fra www.aspsmart.com - men det virker bare ikke.

Komponentet er korrekt installeret (webhotel-udbyder)

Her er min kode - håber at der er nogen der kan hjælpe.

------------Side 1------------
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"side2.asp\" ENCTYPE=\"multipart/form-data\">
  <INPUT TYPE=\"FILE\" NAME=\"FILE1\" SIZE=\"50\"><BR>
  <INPUT TYPE=\"SUBMIT\" VALUE=\"Upload\">
</FORM>
------------------------------

------------Side 2------------
<%
  Dim mySmartUpload
  Dim file
  Dim intCount
  intCount=0

  Set mySmartUpload = Server.CreateObject(\"aspSmartUpload.SmartUpload\")

  mySmartUpload.Upload

  For each file In mySmartUpload.Files
      If not file.IsMissing Then
        file.SaveAs(server.mappath(\"/images/\"))
        Response.Write(\"Name = \" & file.Name & \"<BR>\")
        Response.Write(\"Size = \" & file.Size & \"<BR>\")
        Response.Write(\"FileName = \" & file.FileName & \"<BR>\")
        Response.Write(\"FileExt = \" & file.FileExt & \"<BR>\")
        Response.Write(\"FilePathName = \" & file.FilePathName & \"<BR>\")
        Response.Write(\"ContentType = \" & file.ContentType & \"<BR>\")
        Response.Write(\"ContentDisp = \" & file.ContentDisp & \"<BR>\")
        Response.Write(\"TypeMIME = \" & file.TypeMIME & \"<BR>\")
        Response.Write(\"SubTypeMIME = \" & file.SubTypeMIME & \"<BR>\")
        intCount = intCount + 1
      End If
  Next

  Response.Write(\"<BR>\" & mySmartUpload.Files.Count & \" files could be uploaded.<BR>\")
  Response.Write(intCount & \" file(s) uploaded.<BR>\")
%>
---------------------------
Avatar billede 8800 Nybegynder
26. september 2000 - 15:05 #1
jeg har et asp upload system uden komponenter... du kan få systemet for 150 points...
Avatar billede terran Nybegynder
26. september 2000 - 15:07 #2
Er det en længere kode samling du sidder inde med - eller er det lige til at gå til ???
Avatar billede 8800 Nybegynder
26. september 2000 - 15:09 #3
jeg synes det er temmeligt enkelt... jeg har 2 forskellige... et med og et uden komponent... hvad er din mail? så sender jeg og du acceptere... (forhåbentlig)
Avatar billede terran Nybegynder
26. september 2000 - 15:10 #4
jg@parnell.dk - du får 200 point ok
Avatar billede 8800 Nybegynder
26. september 2000 - 15:10 #5
fint med mig...
Avatar billede terran Nybegynder
26. september 2000 - 15:11 #6
dine point er sendt
Avatar billede 8800 Nybegynder
26. september 2000 - 15:12 #7
og filerne er også sendt