Avatar billede morton Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:26 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

stusbar og title vil gerne fjernes fra javascript

Hej Eksperter,

Jeg har et popup-script som ser ud som følger:

<A HREF="java script:void(window.open('http://www.mysite.com/test/printmedia/dagblade/Daekning.asp', '', 'width=610,height=640,scrollbars=1'))"><u>Dækningskort</u></A>

Jeg kunne nu godt tænke mig at gøre sådan i javascriptet at man ikke kan læse en title på popuppen ej heller se linket det refererer til når man kører musecursoren over det.

Håber i kan hjælpe!

Hilsen
M
Avatar billede spunk13 Nybegynder
08. oktober 2002 - 17:17 #1
<A HREF="java script:void(window.open('http://www.mysite.com/test/printmedia/dagblade/Daekning.asp', '', 'width=610,height=640,scrollbars=1'))" onMouseOver="window.status='';return true"><u>Dækningskort</u></A>

Ved så ik lige med title :(
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2002 - 17:24 #2
Hvis du vil fjerne titlen, skal du bruge chromeless windows:
www.microbians.com
Avatar billede morton Nybegynder
15. januar 2003 - 18:39 #3
Tak for jeres svar! Spunk løste halvdelen af mit problem og phoenixv - dit bud var ment godt, men løsningen ser lidt for beta ud til det jeg skal bruge den til - men 5 point til dig da det kunne være at en anden måske kunne bruge det. :)