Avatar billede 7th Praktikant
07. oktober 2002 - 12:27 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket tv ?

Hvilket tv synes bedst udfra disse oplysninger ?

Prosonic 21" med Nicam Stereo - 1595.
Flat Square, In-line billedrør, automatisk stationsindstilling, dansk skærmmenu, Tekst-TV, børnesikring, 100 faste programpladser.

Tandberg 21" med Nicam Stereo - 1699.
Flat Square billedrør. Tekst-TV og on-screen display.

Baze 20" med Nicam stereo - 1599.
Tekst-TV, 100 programpladser, sleep timer og Euro Scart.
Avatar billede thaone Nybegynder
07. oktober 2002 - 12:29 #1
Jeg vil mene, at nr 1 er bedst.

Prosonic 21" med Nicam Stereo - 1595.
Flat Square, In-line billedrør, automatisk stationsindstilling, dansk skærmmenu, Tekst-TV, børnesikring, 100 faste programpladser.
Avatar billede popsy Novice
07. oktober 2002 - 12:32 #2
Vil osse sige at 1'eren virker bedst. Men det er jo meget mangelfulde oplysninger, så måske har de andre to samme features, det ved vi bare ikke, når de ikke er beskrevet bedre.
Avatar billede jackasss Nybegynder
07. oktober 2002 - 12:33 #3
Nr 1 er det bedste!!
Den har nemlig flat-square og det er godt!!

Tandbergen er sku da også grim!! KØB nr1

Prosonic 21" med Nicam Stereo - 1595.
Flat Square, In-line billedrør, automatisk stationsindstilling, dansk skærmmenu, Tekst-TV, børnesikring, 100 faste programpladser.
Avatar billede 7th Praktikant
07. oktober 2002 - 12:34 #4
Jeg ved godt det ikke er mange informationer, men kan desværre ikke finde  tv'erne på hverken baze eller tandberg.
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2002 - 14:36 #5
Tandberg var et godt mærke før i tiden, men jeg kender ikke så meget til de nyere modeller.

Umiddelbart ville jeg også vælge nr. 1, Prosonic har et udmærket ry, og har man børn må det lige være sagen, hvis man ikke vil ha' dem til at se kanaler med porno eller kanaler der viser voldsscener, hidsige biljagter af den slags som vises på Danmark 3 tror jeg den hedder.

Det sidste mærke virker ret ukendt, så den ville jeg nok ikke vælge.
Avatar billede peet-49 Novice
07. oktober 2002 - 14:44 #6
Den eneste ulempe ved prosonic er, at den har en meget kompliceres switz-mode netdel, der gør modellel ekstrem dyr, at få repareret efter garantiudløb.
Avatar billede 7th Praktikant
07. oktober 2002 - 15:04 #7
Oki takker for feedback. Så vil jeg gå ud og købe prosonic tv'et idag, da jeg ikke har haft tv i hele fire dage nu ;) Regner ikke med at det skal repareres...
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:26 #8
vi har 3 stk. kørende, 1 på 15" og 2 på 20" der efterhånden har nogle år på bagen.
Går de i stykker bliver de ikke repareret medmindre jeg selv gør det!
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:27 #9
3 stk. Prosonic skulle der stå
Avatar billede 7th Praktikant
07. oktober 2002 - 19:46 #10
I den prisleje kan det jo næsten ikke betale sig at få repareret sit tv hvis det nu skulle gå i stykker, med mindre man selvfølgelig selv kan gøre det, hvilket jeg ikke kan...
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2002 - 19:48 #11
jeg er også forhenværende TV-tekniker ;o)
Avatar billede 7th Praktikant
07. oktober 2002 - 19:56 #12
Ahh så kan du måske fortælle mig om det hpdenmark siger i http://www.eksperten.dk/spm/265804 er rigtigt. Ikke at jeg ikke tror på personen, men altid rart at få det bekræftet fra mere end en person ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:38 #13
Accepteret svar: hpdenmark
Point : 10

han ved hvad han taler om og har selvfølgelig ret ;o)
Avatar billede 7th Praktikant
07. oktober 2002 - 21:26 #14
Goodie ;) Takker igen. Turde ikke tænde for mit tv mere, da det siger bang bang bang ret højt...
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:25 #15
;o)
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:36 #16
prosonic og panasonic er der et sammenhæng med de 2 navne
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:40 #17
det vil jeg tro der er, lidt lige som Plexwriter der laver Liteon brændere.