Avatar billede renefisk Nybegynder
06. oktober 2002 - 19:22 Der er 6 kommentarer

Webcam

Er der nogen der ved hvordan man får fat i programmer og så noget så man kan lave en hjemme side  hvor man kun har sit webcam kørene og ikke andet, sådan så når man trykker sig ind på adressen så kan man se et lille billed med sit webcam, på den måde så man selv køre server
Avatar billede domino1977 Nybegynder
06. oktober 2002 - 19:29 #1
Typisk ligger programmerne på den cd du har fået med dit webcam!!! Ellers hvilket program bruger du?????
Avatar billede renefisk Nybegynder
06. oktober 2002 - 19:31 #2
Lol jeg bruger eyeball men ville jo godt have det på nettet, og jeg har ikke fået nogen cd med til mit webcam da det ikke er et webcam men et videocam som jeg bruger som et webcam, "virker faktisk ret godt"
Avatar billede initializing Nybegynder
06. oktober 2002 - 19:36 #3
Domino1988 slap lige af med alle de tegn!

Du kan bruge Conquer Cam fra http://www.theill.com/conquercam/
Avatar billede renefisk Nybegynder
06. oktober 2002 - 19:38 #4
loool hehe så må vi jo se om jeg kan finde ud af det jeg er slet ikke så god til så noget her
Avatar billede renefisk Nybegynder
06. oktober 2002 - 19:48 #5
tror jeg bare jeg opgiver det program ved sku ikke hvad jeg skal gøre lol
Avatar billede virtus Nybegynder
15. november 2002 - 15:40 #6
www.webcamxp.com er også en mulighed
ellers brug windwos streaming media, det fungere også rigtig godt.. =)