Avatar billede supermann Nybegynder
05. oktober 2002 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IP telefon

IP telefoni
Jeg har hør man ved af sin computer kan snakke gratis med andre over ip-telefon ?
Hvor kan jeg læse mere om dette
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 20:16 #1
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 20:16 #2
Avatar billede supermann Nybegynder
05. oktober 2002 - 20:21 #3
tak for det :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 20:21 #4
Nu er jeg godt nok blevet nysgerrig... Min Telmore saldo dykker nemlig ret hurtigt hele tiden, så jeg sidder lige og prøver at følge godt med! :)

Her er noget mere:
http://www.mkdata.dk/sk/sk_swh103.htm

Alt i alt lader det til at det er en teknologi der er på vej... Ideerne er faste og harwaren er der også i store træk... Det der mangler er nogle servere rundt omkring der kan oversætte telefon-signalet til din computer og omvendt... Sådan har jeg i hvert fald forstået det! :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 20:22 #5
Brug Google noget mere! ;)

Hvis du skal søge på sætninger, så skal du bare sætte din sætning i ""! Bare til en anden gang! ;)