Avatar billede motte Nybegynder
25. september 2000 - 13:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MacOS X - Intel

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en udgave af MacOS X, som virker på en intel processor??... gerne en meget ny udgave!!

Mvh.
Morten

P.S. Jeg ved de findes...

P.P.S. men ikke om de virker!?..  :-)
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
25. september 2000 - 15:23 #1
Jeg ved også at det fines, men efter hvad jeg har læst og hørt, er det et ganske fedt system, men det bager stadig præ af, at være en beta!

Vendt en md eller 2... så skulle en stabil, hurtig og temmelig fed udgave være kommet... men vendt lidt!
Avatar billede motte Nybegynder
26. september 2000 - 06:50 #2
Okay... tak! men ved du hvor jeg kan finde det?? evt. en \"final edition\", nŒr den engang kommer - for det er vel ikke Apple selv, som stŒr for intel udgaven...
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
26. september 2000 - 10:13 #3
Nej... jeg ved ikke hvor man kan download final når den en gang kommer, men IRC kanler er en meget oplagt mulighed, hvis du ikke har tænkt dig at købe det ;-)
Avatar billede motte Nybegynder
26. september 2000 - 12:19 #4
Jeg har intet imod at ofre eks. 1.500,- pŒ verdens flotteste styresystem, men jeg har h¿rt at det slet ikke kommer til salg - da det er private som laver en \"intel version\"... Appel laver ihvertfald ikke en officiel udgave!!

SΠhvis der er nogen som ved hvor jeg kan fΠfat i en udgave som virker overbevisende, er der 500 point at hente!!!
Avatar billede motte Nybegynder
26. september 2000 - 12:21 #5
MacOS X, er i¿vrigt gratis... i f¿rste udgave!! (altsŒ til mac)
Avatar billede mtilsted Nybegynder
26. september 2000 - 22:16 #6
De findes IKKE. Det der findes er Darvin, men det er altsaa langfra hele MacOS X.

Avatar billede motte Nybegynder
27. september 2000 - 06:55 #7
ØV!.. men ved du noget om der skulle komme en udgave til intel??
Avatar billede motte Nybegynder
27. september 2000 - 06:56 #8
Øhh.. altså udover Darvin - som jo er kernen...
Avatar billede mtilsted Nybegynder
27. september 2000 - 15:29 #9
Den kommer ikke. Hvordan skulle apple saa kunne sælge deres computere med 50% overpris?

Avatar billede motte Nybegynder
28. september 2000 - 06:45 #10
Tja.. det kan du jo have ret i - TAK!!