Avatar billede dadio Nybegynder
05. oktober 2002 - 11:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Knap til "Føj til foretrukne"

Jeg sidder og roder med FP2000, og nu har min boss givet mig følgende opgave: Lav en knap på vores site der føjer siden til foretrukne. Gerne med en med logo. Logoet er som "bare" en rund rød prik. Det må gerne være en pegefølsom knap. Nogen forslag? Det kunne være fedt at tryne ham.;-)
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2002 - 12:01 #1
<a href="java script:window.external.AddFavorite('http://www.soze.dk', 'Soze.dk')">Klik
her</a> for at Bookmark denne side.
Avatar billede dadio Nybegynder
05. oktober 2002 - 12:27 #2
>keysersoze, tak for hurtigt svar. Det virker, men jeg må nok oprette et nyt spørgsmål, for at få de sidste to ting med - knap og logo.