Avatar billede axelibsen Nybegynder
05. oktober 2002 - 01:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tilføje ikoner i værktøjslinjen

Hvordan tilføjer jeg mine egne ikoner i værktøjslinjen?

Jeg ved man kan gå ind i tilpas værktøjlinje, men der er kun nogle standardknapper jeg kan vælge imellem.

Jeg vil gerne ha' ikoner til bla MSN og Getright i min værktøjslinje
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2002 - 01:27 #1
jeg plejer bare at trække dem ned direkte fra fx stifinderen - dvs hvis du fx går ind i din getright-mappe i stifindere og finder den fil der starter getright kan du klikke på du - hold musetasten nede, trække ikonet ned på værktøjslinien og slip musetasten
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
05. oktober 2002 - 01:30 #2
for at få de forskellige siders ikoner vist i adresselinjen skal du tilføje dem din favoritliste. Så vil de blive vist. Hver dog opmærksom på at det kun er den konkrete side, som du er på der får deres ikon. Altså f.eks. du tilføjer forsiden, den vil så have et ikon. En underside vil først have ikonet når du har tilføjet den også. Dette ikon kaldes et favicon. Det er dog ikke alle hjemmesider der bruger dette.

Ved ikke om det er det du mener?

Mvh.

Gonza
Avatar billede axelibsen Nybegynder
05. oktober 2002 - 02:11 #3
Jeg har måske ikke formuleret spørgsmålet korrekt.

I internet explorer er der øverst en masse ikoner, fra venstre starter det med knappen, Tilbage, Frem, Stop, Opdater, Startside, Søg, Foretrukne, Medier osv. Jeg vil gerne ha' tilføjet bla. MSN og Getright ved siden af yderst til højre.
Avatar billede resten Nybegynder
05. oktober 2002 - 09:50 #4
Højreklik og tilpas så skulle du gerne kunne.
Avatar billede sthen Nybegynder
05. oktober 2002 - 10:35 #5
Du har desværre IKKE mulighed for at placere egne iconer oppe ved siden af knapperne "tilbage, fremad o.l"

Eneste mulighed for at placere egne knapper er i det onråde der i de fleste browsere ligger til højre for adresselinien.

Her kan du altid "trække" nye genveje til.
Avatar billede axelibsen Nybegynder
05. oktober 2002 - 12:09 #6
Man kan ellers højreklikke på linjen og sige tilpas, og der kan man vælge en masse standardknapper. Der var ICQ, så den har jeg som knap, det må da derfor også kunne lade sig gøre at få MSN og Getright.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
05. oktober 2002 - 12:13 #7
Jeg har msn på. Så ja.. det KAN lade sig gøre. fremgangsmåde:

Højreklik på på 'ikonlinjen'(aner ikke hvad den kaldes) ~> vælg tilpas ~> flyt ikoner over.

så nemt er det.

mvh.

Gonza
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
05. oktober 2002 - 12:14 #8
axelibsen var vist hurtigere...
Avatar billede axelibsen Nybegynder
05. oktober 2002 - 12:16 #9
Nej så nemt er det ikke!!
Der er kun nogle standart knapper man kan flytte over og deriblandt har jeg hverken MSN eller Getright og der står ikke noget om man selv kan tilføje sine egne programmer.

Jeg ved at jeg tidligere har haft MSN, men den er ikke længere iblandt dem, så der må altså være en mulighed for selv at tilføje sine programmer.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:46 #10
Vedr. MSN så kunne du prøve at afinstallere den, og her efter installere den igen. Da den så sikkeret ville tilføje sig selv til IE'en igen!
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
21. januar 2003 - 10:58 #11
Jeg har præcis samme problem, så jeg ville bare lige hører om du har fundet ud af noget nyt??
Avatar billede axelibsen Nybegynder
21. januar 2003 - 16:00 #12
Nej jeg har stadig ikke fået et svar jeg kan bruge til noget
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
22. januar 2003 - 21:44 #13
Nu har jeg spurgt og søgt rund omkring og her er to løsninger....

Enten programmet, som virker!! http://www.harmonyhollow.net/aab.shtml

ellers se linket om hvordan du selv tilretter... Http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/browser/ext/overview/toolbar_style.asp