Avatar billede signe2183 Nybegynder
04. oktober 2002 - 23:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

*.dat billed fil

Hejsa
JEg har modtaget nogle billeder,  hvis filnavne har efternavnet .dat. Hvordan kan jeg åbne disse ????

Jeg har prøvet at omdøbe dem til .jpg, dette hjælper ikke.

på forhånd tak fo hjælpen :o)
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. oktober 2002 - 23:53 #1
Er du 100% sikker på at det er billeder?
Prøv evt. IsoBuster www.isobuster.com

Det kan også være de er zippede... Prøv at åbne dem med WinZip eller WinRAR...

Kan findes på www.download.com

//hermandsen (Current number of Eksperten-mails: 862)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. oktober 2002 - 23:58 #2
Giv os et link til én af dem.
Avatar billede swasper Nybegynder
05. oktober 2002 - 00:02 #3
Er du 100% sikker på at det er billeder, et program som f.eks. KaZaA gemmer de ting man henter som .dat filer ind til de er hentet helt færdigt?!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. oktober 2002 - 00:05 #4
Beklager at jeg lige spammer lidt, men...

>>erikjacobsen
Kunne du ikke lige ændre dit mini-site lidt så vi ved at du stadig er blandt os! :)

Og hvad betyder "HGH-987-BGV"?!?
Avatar billede signe2183 Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:00 #5
De var zippede eller sittede, det viste sig de var fra en med en æbleskrogs maskine og der sitter man åbenbart istedet for af zippe.

Ved at omdøbe dem til .tif efter de var pakket ud, kunne jeg se dem

Hermandsen får point for tanken om at de kunne være zippt