Avatar billede tor_f Nybegynder
04. oktober 2002 - 11:53 Der er 7 kommentarer

filstørrelsen er stadig den samme...

Jeg har slettet en masse mails fordi de fyldte over 500 megabytes, men desvære bliver filerne mail filerne (DBX filerne) ikke mindre selvom der kun er ganske få mails tilbage.

F.eks. fylder min "Inbox.dbx" 192,164 KB og der ligger kun 4 mails i den, hvordan reloader man filerne så de kommer til at fylde hvad de skal?
Avatar billede cokeman Nybegynder
04. oktober 2002 - 11:56 #1
Hvis det er Outlook Express, skal du lige en tur ind under opsætningen og lave en kompress på dine mapper.
Avatar billede tor_f Nybegynder
04. oktober 2002 - 12:06 #2
det er Outlook Express i en engelsk udgave, men under options>maintenance står der:
Total size of file(s): 0 bytes
Wasted space: 0 bytes (0%)
Avatar billede summer Mester
04. oktober 2002 - 12:44 #3
Har du søgt på *.*dbx Hvis du kun har slettet mails fra mapperne i OE, ligger der stadig en kopi på HDD. Det vil du se når du søger.
Avatar billede tor_f Nybegynder
04. oktober 2002 - 12:58 #4
jamen kan jeg godt slette de filer? vil de ikke slette mapper osv. i outlook?
Avatar billede summer Mester
04. oktober 2002 - 15:01 #5
Jo indholdet. Du hente et fix lille program der hedder DBXtract gratis her: http://kommunalbastards.org/oe/links.html Dette kan du bruge til at se hvad der ligger gemt af mails på din HDD i Klart sprog. Blot følg brugsvejledningen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:09 #6
Prøv at gå i File -> Folders -> Compress all folders
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 21:30 #7
Luk venligst spm.!