Avatar billede steffen11 Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:36 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Tv-out

Hvad skal jeg bruge at stik og for udnytte mit tv-out på mit graffikort???
Avatar billede bbs Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:39 #1
Et tv-out kabel, det plejer at følge med grafikkortet.
Avatar billede steffen11 Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:39 #2
Så jeg kan se det på mit tv!!!!
Avatar billede steffen11 Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:40 #3
ja men hvor skal det sidde i mit tv???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:41 #4
hvis du har en svideo indgang i dit tv, så skal du brgue et svideo stik, hvis du kun har scart, så skal du bruge en svideo til scart converter + et svideo stik.
Avatar billede bbs Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:41 #5
Omme bagpå - nogen af dem foran..

Hvis der ikke er sådan et stik bagpå dit fjernsyn så må du købe en adapter ved din lokale radio-tv forhandler..
Avatar billede mphansen Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:42 #6
du skal købe et s-vhs kabel. Det passer i dit grafikkort.
Avatar billede mphansen Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:46 #7
Du kan købe et færdigt kabel, der har s-vhs stik i den ene ende og scart i den anden. Så slipper du for at købe de løse converter og stik
Avatar billede steffen11 Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:08 #8
jeg har svideo stik foran på mit tv og hvad skal jeg så jeg har også et kabel på 5 meter der passer i stikket på mit grafikkortet.
Avatar billede ducks Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:44 #9
Koble din computer og dit TV sammen med dit svideo stik og derefter indstille din computer. Det kan du evt. gøre med www.tvtool.de
Avatar billede steffen11 Nybegynder
03. oktober 2002 - 12:44 #10
g
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:27 #11
hmm hvad sker der her??

hvorfor tog du selv pointne??

forklaring udbedes, ellers vil du blive anmeldt..!
Avatar billede resten Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:59 #12
Hmmm det ser skummelt ud.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:47 #13
jeg har anmeldt, så må vi se hvad en coadmin siger.!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:47 #14
steffen11 kan jo også have gjordt det ved en "fejl" og derfor laver han selvfølig et spm. med point til os der deltog.
Avatar billede fcs Novice
03. oktober 2002 - 21:09 #15
Steffen11>> Hvorfor tager du pointene selv, når du har fået ganske udemærket hjælp? Dette er et brud på ekspertens regler og du bedes derfor rette op på det hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede dmcn Praktikant
10. oktober 2002 - 10:10 #16
steffen11 : Du får til i morgen til at forklare hvorfor du selv tog point - derefter deaktiveres din bruger.
- n0rmality, coadmin