Avatar billede thop Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:00 Der er 17 kommentarer

Problemer med at dl. SP3...

Er jeg den eneste som har problemer med at dl. Service Pack 3 fra Microsofts update site? Har fosøgt mig 4 gange de seneste dage, men når aldrig videre end opretter forbindelse til opdateringen.

Mvh. Thop
Avatar billede htm Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:03 #1
Jeg havde ingen problemer og jeg har downloadet denne her: (DK version)
http://download.microsoft.com/download/win2000platform/SP/SP3/NT5/DA/W2Ksp3.exe
Avatar billede htm Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:08 #2
http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/servicepacks/sp3/sp3lang.asp

Vælg sprog her og vælg som Express eller network installation
Avatar billede mike23 Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:21 #3
Jeg har til gengæld vilde probs med at installere SP1 til XP
Avatar billede htm Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:29 #4
Det er sikkert fordi at du har en piratversion af Windows XP....
Se her og tjek hvordan du ser det...
http://www.microsoft.com/licensing/resources/vol/volkeys_winxpsp1.asp
Avatar billede mike23 Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:43 #5
snøft! - ja den var cracket - så må jeg jo så slå den SP1 ud af hovedet.
Avatar billede htm Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:46 #6
he he - Eller skaf dig en legal kopi...
Avatar billede mike23 Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:53 #7
det ville jeg også gerne tro mig...men det er urimeligt mange penge for et styresystem...fuldstændig uacceptabel for en ganske almindelig forbruger.

Prisen er kun rimelig i det omfang virksomheder og lign køber produkterne i og med, at de kan trække det fra. Både moms og afgift.
Avatar billede htm Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:55 #8
Enig :-)
Avatar billede mike23 Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:57 #9
Kanon - indtil videre må jeg leve mit liv på den mørke side :-)
Avatar billede thop Nybegynder
01. oktober 2002 - 17:33 #10
Har lige prøvet igen...med samme held. Den vil ikke oprette kontakt til siten, hvor opdateringen ligger. Må være en fejl på deres server eller lign.
Avatar billede htm Nybegynder
01. oktober 2002 - 17:38 #11
Hvis du henter express-installationen - er det en lille installationsprogram som så downloader de nødvendige dele for dit system. Den skal man bare lade downloade færdig og så vil den installeres efter at det er hentet ned.
Hvis du henter netværksudgaven henter den det hele til alle systmer, så hvis du har bredbånd kan det anbefales at downloade denne pakke. Den fylder lige omkring 100 mb.
Avatar billede mcp Nybegynder
02. oktober 2002 - 21:25 #12
ang. SP1 til WinXP kan man jo lave en slipstreaming af en servicepack ned i i386 mappen før man installere systemmet, hvis man nu alligevel er ligeglad med at Microsoft ved at man er pirat bruger "Whisper..Whisper..!"

;-> mcp
Avatar billede htm Nybegynder
02. oktober 2002 - 21:40 #13
mcp>> OK der er nok en der er godt inde i hvordan man omgåes den... Men det er jo klart ulovligt

Thop>> Kunne du bruge mit svar? Lægger lige et svar hvis det tilfældet.
Avatar billede mcp Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:09 #14
Det vel lige ulovligt om man vælger at installere et WinXP pirat kopi med eller uden Servicepakken slipstreamet i den..!

;->
Avatar billede htm Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:20 #15
mcp> Tja det ved jeg ikke - jeg ved ikke rigtigt hvad det betyder at slipstreame den.
Men det er jo ulovligt at køre med en piratversion.... :-)
Avatar billede mcp Nybegynder
03. oktober 2002 - 18:03 #16
Slipstreaming betyder at man Kopiere dataen fra sin Windows cd til en computer og pakker service pakken ud i installation bibliotekket..
derefter brænder man et nyt kopi og installere denne :-)

På den måde slipper man for at installere service packs på ny installerede computere.!

;-) mcp
Avatar billede htm Nybegynder
26. januar 2003 - 20:23 #17
Lukketid?