Avatar billede lka Nybegynder
29. september 2002 - 20:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Åbn alle mapper i samme vindue

Hej eksperter!

Jeg kan ikke få windows XP til at åbne alle mapper i samme vindue. Selvom jeg i mappeindstillinger, har sat hak ved 'Åbn alle mapper i samme vindue', åbnes der et nyt ved tryk på mapper.

Hvad kan jeg gøre?

Med venlig hilsen

Lars Korsmann
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 20:58 #1
format c:
Avatar billede lka Nybegynder
29. september 2002 - 20:59 #2
Nåh, det er vidst en lidt drastisk løsning, jeg håbede på at lidt mindre kunne gøre det.

Lars
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 21:00 #3
well

der er da et eller andet helt galt i din windows installation hvis den laver den der fejl.

ellers har du nosset i det og gjort et eller andet underligt.

XP åbner som standard alle mapper i samme vindue...
Avatar billede lka Nybegynder
29. september 2002 - 21:11 #4
Hmm, jeg har vidst engang lavet noget skidt. Jeg var inde i fil-typer og ændre, hvilket program "mappe" åbnes med (så vidt jeg da husker).

Lars
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 21:13 #5
hvad står den til nu`?
Avatar billede lka Nybegynder
29. september 2002 - 21:16 #6
Den står til explore, med hak i "Bekræft åbning efter overførsel".

Lars
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 21:19 #7
i min står den der hedder "folder" til dette:

actions:
explore
open

og hak i confirm after download...

hjælper det?
Avatar billede lka Nybegynder
29. september 2002 - 21:22 #8
Det var sørens, det er jo det samme. Så vidt jeg husker var det ellers mappe/folder, jeg havde ændret. Hos dig, hvilken er da 'bold'(standard), explore eller open?

Lars
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 21:24 #9
ingen af dem er bold.

men går ud fra explore er standard da den er øverst.
Avatar billede lka Nybegynder
29. september 2002 - 21:28 #10
Det hjalp desværre ikke at gøre begge 'unbold'.

Lars
Avatar billede sworld Nybegynder
01. oktober 2002 - 22:58 #11
Jeg havde samme problem, men hjalp ved at gå i mappeindstillinger derefter fanen vis, derefter fjern fluebenet i husk hver mappes visningsindstillinger.
Avatar billede lka Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:21 #12
Det hjalp desværre heller ikke.

-Lars
Avatar billede lka Nybegynder
12. august 2011 - 21:21 #13
luk