Avatar billede champfan Praktikant
29. september 2002 - 15:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Download og installation på Ipaq 3630

For første gang skulle jeg downloade og installere et stykke software (Pocket Expence) på min Ipaq 3630. Download gik selvfølgelig fint, unzip også - men HVOR er programmet endt henne efter unzip? Hvilken øvelse skal jeg gøre for at "smide" det unzip'ede program over på PDA'en?

Tak for hjælpen.

\\chamfan
Avatar billede ewaldo Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:14 #1
De fleste programmer installeres via ActiveSync (efter de er unzipped). Har du oprettet forbindelse til din IPAQ via ActiveSync vil programmet automatisk blive installeret under "Program Files" på din PDA.
Avatar billede champfan Praktikant
25. oktober 2002 - 00:17 #2
Tak for dit svar. Jeg havde nemlig ikke startet ActiveSync. Lidt dumt.