Avatar billede zlok Nybegynder
27. september 2002 - 14:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bil reperation

hvor finder jeg den billigste bil reperation nær oslo?
Avatar billede signout Nybegynder
27. september 2002 - 14:47 #1
Det kommer vel an på hvad der skal laves og hvilken bil der er tale om. Det billigste vil være at finde et gør-det-selv værksted og lave det selv. Det kræver bare at du har delene og værktøjet til at udføre det.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. september 2002 - 14:51 #2
tror ikked et er billigt i norge  så det nærmeste er vel omkring skagen  så langt ud mod grenen som muligt, meeen  der er jo ingen bpde fra oslo til skagen  så frederikshavn ville nok være bedre. Kig ind hvis du vælger det ;)