Avatar billede ccosit Nybegynder
27. september 2002 - 12:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

OC af Powercolor ATI Radeon 9000 pro

Jeg har købt et Powercolor ATI radeon 9000 pro, det vil jeg gerne have til at køre noget hurtigere. Jeg ved bare ikke hvad man skal bruge af programmer til en slags. Er der mon en der kan hjælpe??
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. september 2002 - 14:43 #1
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. september 2002 - 14:56 #2
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=15633&release_id=43035

Herover: Så vidt jeg kan læse mig til, er det en tweaker, der er under udvikling!

Herunder: Denne skulle være stabil :o)

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=15633&release_id=34198
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. september 2002 - 14:56 #3
http://sourceforge.net/projects/radeontweaker/

Tjek under "notes", hvis du vil vide lidt mere :o)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. september 2002 - 16:32 #4
meld lige tilbage, hvis det ikke virker!
Avatar billede ccosit Nybegynder
27. september 2002 - 17:39 #5
Jeg køre med winXP og der kan jeg ikke få det til at virke, hvis jeg prøver på at anvende de ændringer jeg foretager kommer den med en fejlmedd.???

Det er lykkedes for nogle på denne her side men de skriver ikke hvad de bruger til OC!

http://www.ocprices.com/index.php?rev_id=85&page=1&action=reviews
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
28. september 2002 - 14:56 #6
Hmmmmmmmmmm... Har du prøvet med et andet sæt drivere?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
28. september 2002 - 14:57 #7
...Og der er ikke muligheder for at overclock'e i Windows på samme måde som med et af NVidia's kort???

højreklik på skrivebord => egenskaber => indstillinger => avanceret => yderligere egenskaber => en fane med grafikkortets navn => clckfrekvenser...?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:00 #8
Æh, fik du det til at virke, eller hvad???
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:52 #9