Avatar billede mrn Nybegynder
26. september 2002 - 16:44 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Speedstream 5781 med Proaccess-Ændring i opsætningen !

HEjsa, jeg hr en Speedstream 5781 som jeg ikke har adgang til at ændre i. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kan "bypasse" elelr ændre/reset passwordet i den ???

Jeg nægter at betale 950kr. for at lade dem bruge to sekunder på ændringerne..

På forhånd mange tak !

/mrn
Avatar billede disky Nybegynder
26. september 2002 - 17:09 #1
kig lige her:
http://proaccess.jth.net/

Der er beskrivelse af det hele.

Brugte det selv på min 5711 router.
Avatar billede thomashove Nybegynder
26. september 2002 - 17:13 #2
husk at det du er igang med er ulovligt (ville bare lige nævne det)

ellers kan du finde en manual på din router her

http://support.efficient.com/faq.html

du skal lede efter et lille hul på din router - her har du mulighed for at resette din router til fabriksindstillingerne ved at holde en spids genstand inde i ca. 10 sek.

mener at passwordet så defaulter til brugernavn : admin Password : (tom)

/HOVE
Avatar billede thomashove Nybegynder
26. september 2002 - 17:14 #3
manualen ligger under product guides i mit link
Avatar billede disky Nybegynder
26. september 2002 - 17:15 #4
Default passwordet er serienummeret på din router, og du kan kun snakke med den via serielkabelet som du også lige skal lave.
(galt for min 5711)
Avatar billede thomashove Nybegynder
26. september 2002 - 17:16 #5
man kan vel også få fat i den via en hyperterminal via tcp/ip protokollen
Avatar billede disky Nybegynder
26. september 2002 - 17:26 #6
ihvertefalde ved 5711 er ethernet adgang til routeren ikke tilladt, så derfor virker kun seriel porten.
Avatar billede Noone Nybegynder
26. september 2002 - 17:38 #7
Det er normalt at en router ikke tillader andet en serial access hvis der kun er default password på den.
Avatar billede mrn Nybegynder
27. september 2002 - 15:39 #8
chanona: Nej, TDC har sat filter på IP adresserne så de har ret til at konfigurere den.

Har ikke prøvet endnu - Mangler lige e tkabel.. Men takker, tror jeg har nok hjælp på disse links...

/MRN
Avatar billede mrn Nybegynder
27. september 2002 - 15:41 #9
hmm har i fået jeres point eller hvad...

De står stadig som "point ude" hos mig

Fået 100 hver
Avatar billede Noone Nybegynder
27. september 2002 - 16:14 #10
Øh.. Jeg mente efter nulstillingen. Så er TDC's filtre vel også smidt langt væk ik?