Avatar billede saad Nybegynder
25. september 2002 - 14:41 Der er 7 kommentarer

music afspilles ved bare klik på linket

hej alle sammen .....

jeg har en music file liggende i roden af min HP men ved ikke hvordan man laver en kode til filen hvor man bare ved klikket på linket så popper der et vindue op og musicen er afspillet..jeg har et eksempel her http://www.shoutcast.com/
se hvor hurtig musicen er afspillet. sådan noget jeg gerne vil have til min sang.....takke på forhånd.
Avatar billede 1409 Praktikant
28. september 2002 - 20:18 #1
Lav det som et almindelig link:
<A HREF="lyd.wav">link</A>

Mvh.
Avatar billede saad Nybegynder
30. september 2002 - 21:51 #2
kære 1409

det har jeg også gjort det samme ..men der begynder at download sangen first og bagefter afspilles den bliver ikke afspillet med det samme som det er i denne link jeg har givet her oppe...
Avatar billede 1409 Praktikant
04. oktober 2002 - 13:09 #3
Jeg kikkede lidt på siden bag linket. Den virker jo ikke, som den skal....
De små "Tune in"-knapper kan ikke connecte.
Hvorimod links'ene direkte til Net-radio-stationerne virke som de skal.

Som regel skyldes den hastighed et et stykke musik loader på, simpelthen bit-rate kvaliteten af musikken: Dårlig kvalitet = lille fil = hurtig indlæsning.
Avatar billede saad Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:09 #4
tja......hvad skal jeg gøre så...men jeg vil helst have min sang spilles direkte når der bliver trykket på linket og helst ikke at den begynder at downloade før afspiling....please hvordan..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. oktober 2002 - 00:36 #5
måske virker det her: (et forsøg værd)

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

<html>
<head>
    <title>Untitled</title>
</head>

<body>
<p align="center"><object id="MediaPlayer"
    classid="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95"
    width="128"
    height="98"
    style=" width: 400px; height: 400px" align="center">
    <param name="FileName" value="fil_du_vil_ha_afspillet">
    <param name="AnimationatStart" value="0">
    <param name="TransparentatStart" value="1">
    <param name="AutoStart" value="1">
    <param name="ShowControls" value="1">
    <param name="ShowStatusBar" value="1">
    <param name="ShowDisplay" value="0">
    <param name="ClickToPlay" value="0">
  </object>

</body>
</html>
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. december 2002 - 15:23 #6
lukketid?!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:43 #7
lukketid?!