Avatar billede lahan Nybegynder
25. september 2002 - 09:28 Der er 5 kommentarer

installation

Jeg har opgraderet in pc fra Windows 98 til 2000.
Jeg har installeret IIS, men kan ikke teste den. Det ser ud at alle filer er til stedet og tjenesten kører, men når jeg prøver at åbne IE og skrive http://localhost virker siden ikke.
Hvad skal jeg gøre? Jeg har ikke tidligere installerer PWS.
Avatar billede hojben Novice
25. september 2002 - 09:29 #1
Avatar billede dk-paaske Nybegynder
25. september 2002 - 09:31 #2
http://iis.serverguiden.dk der er den bedste
Avatar billede hojben Novice
25. september 2002 - 09:33 #3
dk-paaske > takker mange gange *SS* altid rart at blive rost
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. september 2002 - 09:37 #4
lahan => har du konfiguret IIS, til dine index filer osv.. ?
Avatar billede janbb Juniormester
25. september 2002 - 10:55 #5
lahan:
"alle filer er til stede" ?.Har du et web liggende i "inetpub/wwwroot" med hovedfilen default.html ?.I 2000 udaven er der een iis-maneger - tilgåes fra kontrolpanel-administration (så vidt jeg husker), der kan du sætte en anden til default, hvis du foretrækker det.