Avatar billede saad Nybegynder
24. september 2002 - 14:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

mp3 , wav to --> real audio (rm)

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan konvertere mine mp3 eller wav filer til real audio format....

er der nogle programmer jeg kan bruge til denne opgave...? tak
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
24. september 2002 - 14:33 #1
winamp kan
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
24. september 2002 - 14:33 #2
ups, læste forkert
Avatar billede dk-paaske Nybegynder
24. september 2002 - 15:02 #3
Programmet real convert kan vist !
Avatar billede saad Nybegynder
24. september 2002 - 16:00 #4
paaske........er der mulighed for et link hvor jeg kan downloade programet...
Avatar billede crossport Nybegynder
24. september 2002 - 16:05 #5
Du kan hente "MP3 to all converter" her...

http://www.share2.com/

CrossPort
Avatar billede saad Nybegynder
24. september 2002 - 16:24 #6
crossport....hvis jeg nu downloader dette program og opner en sang af mp3 format og ville gerne gemmer den sang som real audio format. kan det lad sig gøre med mp3 to all converter...undskyld jeg spørge det fordi jeg vil være sikkert at dette kan...tak
Avatar billede crossport Nybegynder
24. september 2002 - 16:37 #7
saad>> Det ved jeg ikke, da jeg ikke kender programmet selv, men hvis du vil være HELT sikker, og ved hvad du laver, vil jeg foreslå dette program:

http://www.realnetworks.com/products/soundforge/features.html?UK=X

Soundforge kender jeg, da jeg selv bruger det i mit studio...

Med det kan du konverterer til næsten alt, samt manipulere med dine tracks - tilsætte effekter, forbedre lyden, lave remix og meget mere.

Som du ser, anbefaler Real det selv og det virker, men kan godt være lidt uoverskueligt, hvis du er ny - kræver lidt tilvænding.

Respect
CrossPort
Avatar billede crossport Nybegynder
24. september 2002 - 16:41 #8
Du kan sikkert finde en DEMO-version der virker - jeg har en - hos soundforge site.

Hvis de har taget den væk, kan du evt. få min, da jeg er gået over til AudioLogic og Samplitude Studio.

Respect
CrossPort
Avatar billede saad Nybegynder
24. september 2002 - 16:51 #9
ok jeg prøver det lige ..og se om jeg kan finde ud af..tak
Avatar billede saad Nybegynder
24. september 2002 - 16:53 #10
men hvordan kan jeg downloade prgrammet
Avatar billede crossport Nybegynder
24. september 2002 - 16:54 #11
Det var da så lidt ;)

Hvis det bliver for svært, kan jeg måske hjælpe igen.

PS... der er indbygget manual, der kan udskrives, hvis du er til papir-manualer.

Respect
CrossPort
Avatar billede crossport Nybegynder
24. september 2002 - 16:56 #12
Du skal downloade demoen hos soundforge - jeg henter lige et link til dig - eller du kan købe det online...

kommer tilbage med linket
Avatar billede crossport Nybegynder
24. september 2002 - 17:03 #13
OK her er det...

http://www.soundforge.com/PRODUCTS/NewShowProduct.asp?PID=668

Så vidt jeg kunne se, er der en demo til download - men den kan vist ikke save.

DERFOR... Kig på den og se om det er noget for dig, hvis du kan bruge dette program, kan du få min version - den kan save.

Respect
CrossPort
Avatar billede saad Nybegynder
24. september 2002 - 17:29 #14
kære crossport....

I got it...1000 tak min kære ven jeg har fundet ud af med helt andet program og det er cool edit 2000...dette kan save the songs like real audio format. thanx and you have a points...:o))
Avatar billede crossport Nybegynder
24. september 2002 - 17:41 #15
Glad for at kunne hjælpe, selom det ikke blev mit program ;)))

Cool Edit 2000, er også et godt program, der kan næsten det samme som SoundForge ;)

Held og lykke, samt mange tak for points

Respect
CrossPort