Avatar billede meken Nybegynder
23. september 2002 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjæææælp fil er væææææk!!

Hjææælp, mistet fil!!    80 point fra seek
Jeg åbnede en access db fil fra winRAR arkiv (uden at extracte dem) og den generer så en temp fil et sted på pc'en. Men det glemte jeg alt om, og da jeg så lukkede db var den forsvundet (på det tidspunkt havde jeg lavet en masse)!!

Jeg fandt ud af hvor den lå, men den er jo totalt væk nu..

Kender i et program der kan få sådan en fil igen, hvis det kan lade sig gøre, Jeg har WindowsXP!

/Kenny
Avatar billede meken Nybegynder
23. september 2002 - 18:41 #1
glem den øverste linie
Avatar billede ide-fix Nybegynder
23. september 2002 - 18:43 #2
Hvis du har søgt efter den på din HD, skal du nok til at starte forefra, for så er den væk.

M.v.H

Ide-Fix
Avatar billede dk_akj Nybegynder
23. september 2002 - 18:49 #3
Prøv denne eller lign.
http://www.tucows.com/system/preview/195667.html

Søgeord undelete under windows sektionen på www.tucows.com

//akj
Avatar billede danes_dk Nybegynder
23. september 2002 - 21:32 #4
Du kan evt. prøve at lave en systemgendannelse, fra et tidligere
tidspunkt, hvor du ved at filen stadig var på maskinen.. feks. dagen før. Det du kan miste ved dette, er evt. programmer ol. som er installeret på dagen hvor din fil forsvandt.
Avatar billede meken Nybegynder
29. september 2002 - 11:23 #5
den er væk. :o(
Avatar billede dk_akj Nybegynder
29. september 2002 - 18:01 #6
jamen så snupper du da bare dine points selv og er ligeglad med at der er nogen der har prøvet på at hjælpe dig...

//akj