Avatar billede juggalo Nybegynder
22. september 2002 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Analog video til web?

Situationen er følgende:

Jeg har en analog videokilde som jeg gerne vil sætte til min PC så jeg kan tage billeder fra kilden og bruge til web.

Alt dette skulle helst kunne foregå automatisk vha. et webcam program, så det jeg søger, er et video-/skærmkort som kan få min analoge videokilde til at optræde som noget jeg kan capture.

Nogen som ved hvilket kort jeg skal have fat i??
Avatar billede Noone Nybegynder
22. september 2002 - 23:14 #1
Jeg har selv et studio DC10Plus fra pinnacle, og er godt tilfreds med det.
Avatar billede theill Nybegynder
24. september 2002 - 17:56 #2
Som webcam programmet kan jeg anbefale mit eget ConquerCam:

  http://www.filebasket.com/conquercam.html
Avatar billede juggalo Nybegynder
25. september 2002 - 07:16 #3
Theill: Jeg kender godt dit udemærkede program - og det ville faktisk i givet fald være det som jeg ville bruge....

Men jeg er stadig usikker på om det kan passe at jeg er nødt til at have et decideret capture-kort (som Pinnacle't) .... jeg har nemlig fået fortalt et man kan "nøjes" med et alm. grafikkort med TV/Video-In.. blot det understøtter video for windows... nogen tanker omkring dette??
Avatar billede juggalo Nybegynder
15. maj 2003 - 11:45 #4
Lukker