Avatar billede thebadjojo Nybegynder
22. september 2002 - 18:30 Der er 3 kommentarer

Flera skärmar?

Jag har xp pro, och ett kort med TV-out.
Men jag får det inte att fungera när jag kopplar ihop flera skärmar, Jag vet inte vad som kan vara felet? jaja, om det är någon som har något tips så får ni gjärna svara
Avatar billede initializing Nybegynder
22. september 2002 - 18:32 #1
Er der ikke en hjælpemenu eller sådan noget i WinXP til det? Mener da engang at ha' set...
Avatar billede thebadjojo Nybegynder
22. september 2002 - 18:33 #2
Jag vet inte , det finns inte på min version
Avatar billede hub Nybegynder
22. september 2002 - 19:35 #3
For at bruge flere (computer)skærme i XP så skal du bruge enten et grafikkort med to udgange eller et AGP kort og et PCI kort. Hvis du vil have TV-out er det en anden problemstilling. Jeg forstår ikke helt hvad du vil?