Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:27 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Rasistiske sange søges

Jeg søger nogle rasistiske sange som (snager og tittel på sangene)

skinhead preben-fucking perker

og de skal være danske
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. september 2002 - 22:28 #1
du har vel ikke tænkt dig at downloade dem ;)
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:30 #2
jo
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
21. september 2002 - 22:30 #3
Tør man spørge, hvad du skal bruge dem til?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. september 2002 - 22:32 #4
benderfx... hvis du skal downloade dem er det jo ikke heeeelt lovligt det du gør der... tag og opret et svar og accepter dette, inden der kommer en (co) admin efter dig...
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:35 #5
vil hente dem hvis de er lovlige at hente og købe dem hvis det er det der skal til
Avatar billede initializing Nybegynder
21. september 2002 - 22:35 #6
Da det er racistiske sange ville jeg ALDRIG hjælpe dig med det! Desuden lyder det også ulovligt.

Luk hellere spm.
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
21. september 2002 - 22:37 #7
init... >> Enhver sang med racistisk indhold vil være ulovlig, så der er ikke så meget at være i tvivl om :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. september 2002 - 22:37 #8
benderfx - ... og månen er lavet af en grøn ost!?!? få nu bare lukket det spm,. og så glemmer vi bare alt om det igen
Avatar billede erran Nybegynder
21. september 2002 - 22:37 #9
Hvad har du gang i ?! Luk dog det spørgsmål
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:40 #10
hvorfor er sangene ulovlige (tror jeg ikke) man kan købe en singel cd med skingead preben-fucking perner (finder et link)
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
21. september 2002 - 22:41 #11
benderfx >> Racisme er ulovligt ifølge dansk lov. Færdig.
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:41 #12
hmmm man skal være bryger for at se det men kan købes på www.demospasser.dk
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:42 #13
skingead preben-fucking perner > skinhead preben-fucking perker
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
21. september 2002 - 22:45 #14
benderfx >> Så er der to muligheder: Sangene er vitterligt ulovlige eller også er de ikke - ifølge lovens bogstav - racistiske.

Uanset hvad, har jeg intet tilovers for folk der på nogen måde sympatiserer med de budskaber, der synes at ligge i sangene, og det gælder formentlig også de øvrige brugere her på stedet. Så forvent ikke hjælp til din søgen...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. september 2002 - 22:46 #15
ska man virkelig tye til de hårde midler???? *slam* http://www.antipirat.dk/home.asp tag den!
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:48 #16
lundsfryd> Sangene på cd'en er fyldt med rasistiske ord som hentyder til det som perner\hvidløgs stinker\parki næb og du skal æde svine steg
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:49 #17
og en ting mere (som passer) "jeg bataler ikke skat og sutter kun på dansk bistan"
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
21. september 2002 - 22:50 #18
benderfx >> Hvis du har dette kendskab, hvordan kan det så være, at du ikke har meldt dem til politiet eller lignende?
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:51 #19
stefan_jensen> http://www.antipirat.dk/home.asp tag den??? hvad snakker du om
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. september 2002 - 22:52 #20
luk venligst dette spørgsmål, prøv at kigge på http://www.eksperten.dk/regler.phtml
den linie der hedder:
2.1.3
spørge efter eller poste indlæg eller linke til materiale med anstødende eller krænkende indhold.

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:52 #21
lundsfryd> hvorfor skulle jeg anmelde det?
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:53 #22
exp's regler :)
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
21. september 2002 - 22:54 #23
benderfx >> Fordi du mener, at teksten er racistisk og dermed ulovlig.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. september 2002 - 22:58 #24
benderfx - ... ja gæt selv
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
21. september 2002 - 23:06 #25
Hvis jeg var coadmin, ville jeg spørge benderfx om årsagen til at dette spørgsmål er oprettet. Derefter ville jeg, hvis svaret udeblev eller bar præg af racistiske undertoner, øjeblikkeligt slette brugeren. Hvis årsagen derimod, som vi alle håber på, er helt naturlig, f.eks. til brug i en skoleopgave eller lignende er det naturligvis kun godt, og benderfx skal ikke høre et ondt ord.