Avatar billede thomas_205 Nybegynder
17. september 2002 - 07:14 Der er 5 kommentarer

Cisco 667 og VPN

Kan nogen fortælle mig hvad det er der skal til for at jeg kan køre VPN på den overstående router??? Den timer ud når man vil oprette forbindelse, har prøvet en masse, men intet held.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
17. september 2002 - 07:17 #1
her er et link som der kan hjælpe dig med at sætte din router op til vpn.
http://www.cisco.com/warp/public/471/vpn3k_ipsec_tcp.html
Avatar billede skwat Praktikant
17. september 2002 - 08:45 #2
Det kommer i høj grad an på hvilken type VPN du køre

Er det ukrypteret uden komprition over GRE

Er det Ciscos software vpn
Avatar billede thomas_205 Nybegynder
17. september 2002 - 18:28 #3
Det ved jeg faktisk ikke, jeg skal bare have noget windows 2000 vpn til at køre ud og ind gennem min router, krypteret eller ukrypteret, men jeg kan ikke få hul igennem =(
Avatar billede preben.m Nybegynder
28. oktober 2002 - 23:11 #4