Avatar billede listkusk Nybegynder
16. september 2002 - 08:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Parat viden

Hej er der nogle der ved eller kender en adresse hvor der er spørgsmål og svar. Jeg skal bruge det til en leg som jeg skal lave.
Avatar billede pfp Nybegynder
16. september 2002 - 08:23 #1
kender du ikke nogen der har spillet Trivial Pursuit? Hvis ja, kan du tage spørgsmålene derfra.
Avatar billede listkusk Nybegynder
16. september 2002 - 08:29 #2
Det skal være fodbold,badminton, håndbold, osv. Hvor på nette kan man finde det
Avatar billede snaptil Nybegynder
16. september 2002 - 11:59 #3
du kan vel altid bruge kategorierne fra jeopardy... www.spil.tv2.dk
der er da en del
Avatar billede listkusk Nybegynder
16. september 2002 - 13:03 #4
det skal være nogle spørgsmål som jeg bare kan udskrive med svar