Avatar billede fish72 Nybegynder
15. september 2002 - 18:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere styresystem

Hej

Jeg har købt et soltek sl-75kav bundkort og en amd athlon palomino 1800+ xp cpu ...........Og det kører da også udmærket.MEN jeg har store problemer med at få installeret et styresystem........Det eneste styresystem jeg kan installere er windows 98 - og det kører meget ustabilt, pc´en genstarter/slukker meget ofte uden grund.
Windows 2000 og Windows xp kan jeg godt opgive at installere - jeg kommer kun lige igang med installiationen, så fryser pc´en......eller også melder den en masse fejl.
Ved i hvad der kan være galt ? Jeg har jo ikke lyst til at køre med en meget ustabil win 98......Havde tænkt mig at skulle køre med win xp.
Håber i kan hjælpe

Mvh

Bjarne

pennywise@tdcspace.dk
Avatar billede fun22 Nybegynder
15. september 2002 - 18:09 #1
Det er biosen. Den skal du have opdateret. Jeg havde samme problem, da jeg skulle indstallere Win XP. Den frøs næmlig også under indstallationen.

/fun22
Avatar billede scb Praktikant
15. september 2002 - 18:19 #2
Du har oprettet det samme spørgsmål 2 x, det må man ikke, du skal lukke det ene af dem.
Avatar billede fish72 Nybegynder
15. september 2002 - 18:29 #3
biosen er opdateret.......
Ok SCB - hvordan lukker jeg?
Avatar billede fun22 Nybegynder
15. september 2002 - 18:30 #4
ved at du selv svare og så giver dig selv pointene.