Avatar billede codeclapper Nybegynder
15. september 2002 - 15:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fejler MAX

Mine forældre har nu kørt med outlook i 1 år ca... i den tid har programmet blevet nød til at blive ominstalleret mindst 10-15 gange... den fejler hele tiden.... men hvad skal jeg så installere til dem som et alternativ.. husk nu at de er MEGA fatsvage hvad angår computere. så ikke noget for svært program til dem.
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. september 2002 - 15:57 #1
outlook express kunne være en ide
Avatar billede vardepigen Praktikant
15. september 2002 - 16:07 #2
jeg har også outloók express, og den er jeg utrolig tilfreds med...

selv min svigermor på 65 år, synes godt om den.....og kan også finde ud den....
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
15. september 2002 - 16:09 #3
Hviken version af Outlook er der tale om?
Hvis det er 6, så gå tilbge til 5.5!
IE6 og OE6 fucks!!!
//Claus
Avatar billede codeclapper Nybegynder
15. september 2002 - 16:11 #4
det er den version som følger med i Office XP udgaven...
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. september 2002 - 16:13 #5
skulle ikke være noget galt med outlook eller IE. Har du hentet nye updateringer til programmerne  mener at service pack 1 er kommet ud til xp
Men eller prøv outlook express hvis de ikke har noget at bruge alt det geil man kan i outlook
Avatar billede codeclapper Nybegynder
15. september 2002 - 16:13 #6
bruger express nu.. og håber at det virker frem over.....
Avatar billede vardepigen Praktikant
15. september 2002 - 16:15 #7
jeg håber også det virker for jer....

takker for point...*S*
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. september 2002 - 16:16 #8
var der noget galt med mit svar ?
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
15. september 2002 - 16:16 #9
Ahaa!
Nu har jeg kun Win98/ME, men jeg havde engang opgraderet den til 6 versionen og det gav ikke andet end problemer. Me har jo en gendannelsesfunktion noget lignende som XP har, så jeg satte den tilbage til 5.5 og siden har jeg ikke haft noget vrøvl med hverken IE eller OE mere.
//Claus
Avatar billede vardepigen Praktikant
15. september 2002 - 16:21 #10
jeg har også win98, men har endvidere IE 6.0 og også OE
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
15. september 2002 - 16:33 #11
Hej vardepigen!
Det kan godt være at Me laver rav i kagen. Den har altid være kendt for være ret ustabil, selv efter utallige opgraderinger fra microsofts side.
Avatar billede robotten Praktikant
07. oktober 2002 - 10:50 #12
Gennemgå lige alle dine åben spm., codclapper...