Avatar billede cigarer Nybegynder
15. september 2002 - 01:15 Der er 4 kommentarer

Hvordan får jeg sat min Casio E-200 sammen med min Ericsson T-65

Hej
Mit spørgsmål går kort og godt ud på, hvordan jeg får sat min Casio E-200 sammen med min Ericsson T-65, så jeg kan bruge min PDA til at tjekke mails m.m. når jeg er på farten...

Med venlig hilsen

René Ernst Nielsen
Avatar billede ewaldo Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:20 #1
Jeg tror ikke umiddelbart du har mulighed for dette. "Normalt" findes der 2 former for synkronisering. Desktopbaseret & Serverbaseret. Det du beskriver er serverbaseret synkronisering.

Serverbaseret synkronisering består i en dedikeret server der kan modtage opkald fra "standalone" pda og læse direkte ind i eks. en Exchange database for at hente din Inbox m.m.

Desktopbaseret synkronisering består i synkronisering mellem din desktop pc og din PDA. Dette kræver du er fysisk forbundet til din Desktop, for at kunne hente din mail m.m.

Sååå medmindre du har sat en Exchange server op, med en mobility server, der kan varetage synkronisering af PDA direkte mod Exchange via GPRS e.lign. kan det ikke lade sig gøre så vidt jeg ved.
Avatar billede cigarer Nybegynder
03. oktober 2002 - 14:00 #2
Hej
Det er muligt at tjekke mail via pda´en og en mobiltelefon (TDC har f.eks. lige nu stor succes med at sælge T68i og Ipaq 3970 som kan tjekke mails m.m. Her bruger de Bluetooth som "connector"), mit spørgsmål går på, hvor henne kan jeg få fat i noget det kan sætte min telefon og min pda sammen, og hvordan skal min pda sættes op ?
Avatar billede ewaldo Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:40 #3
OK jeg misforstod dit spørgsmål (c:
Troede du ville synce din mail direkte til PDA via GPRS.

Du ønsker sådan set først at synce din mobil, herefter synce Casio E-200 med mobil, er det korrekt forstået?
Avatar billede cigarer Nybegynder
04. oktober 2002 - 11:08 #4
Jeg ved ikke om det er det jeg mener, jeg ønsker egentligt ikke at synkronisere (ligesom man gør med active sync), jeg vil på nettet så jeg kan tjekke min mail når jeg ikke er hjemme. Jeg ved ikke helt hvordan man gør dette, jeg ved bare at det er muligt...