Avatar billede Slettet bruger
14. september 2002 - 16:13 Der er 11 kommentarer og
6 løsninger

Vudering af design

Hej eksperter....

jeg sad og legede lidt med et design og nåede frem til dette. det jeg kunne tænke mig er en lille vurdering af dette. ved det ikke kan blive dybdegående da der ikke er indhold på siden.

http://www.questis.dk/

håber i vil hjælpe.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede hono Nybegynder
14. september 2002 - 16:15 #1
Rigtig nice! Synes bare den bør være noget "højere".

Hono
Avatar billede simona Nybegynder
14. september 2002 - 16:39 #2
Den ser rigtig lækker ud!
Vil give hono ret i at den godt kan tåle at blive lidt højere. Men det kommer måske automatisk i det du bliver færdig?
Med det enkle design du har lavet her, kan siden godt tåle at det som senere viser sig inde i det hvide felt er farvestrålende og forskelligt - alt efter hvad det skal omhandle.
Men det ser rigtig flot ud!
Avatar billede mjl Nybegynder
14. september 2002 - 19:55 #3
Flot...hold designet - lad dig ikke påvirke for meget, til at gå i en anden retning. Det er faktisk meget flot.
Avatar billede diskodexter Nybegynder
14. september 2002 - 20:57 #4
Udemærket i første omgang. Men:

Er siden ikke lidt typisk? Jeg synes jeg ser mange sider af den slags, og den skilder sig ikke rigtig ud på nogen måde.

Udover det synes jeg du mangler lidt farve. Hvid er næsten altid kedelig. Prøv evt. at sætte en anden bg-farve ind. Tror det vil hjælpe.

Ellers udemærket design.

/Braestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede hono Nybegynder
14. september 2002 - 23:59 #5
Questis >> Hvilken font er det for øvrigt du bruger i dit logo?
Avatar billede donwang Nybegynder
15. september 2002 - 00:03 #6
Der er alt for meget hvidt, og cirklen er heller ikke lige min smag. men ellers er den fed nok!
Avatar billede askhoej Praktikant
15. september 2002 - 00:07 #7
ganske nydeligt - men kan du ikke droppe reklamerne? - hvis du vil have lidt ekstra håndører om måneden, så det vist mere økonomisk fordelagtigt at samle flasker i den nærmeste storby :-) - og de pynter bestemt ikke på noget site.

/askhoej
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2002 - 00:39 #8
Hono>>

Fonten hedder Earth og kan hentes fra pspgrafik.dk fra dette link: http://www.pspgrafik.dk/fonts/fontse.htm
Avatar billede hono Nybegynder
15. september 2002 - 00:42 #9
Takker :)
Avatar billede smooth Nybegynder
15. september 2002 - 13:14 #10
Jo Jo Det er jo en tro' kopi af det gamle http://www.brideonline.dk/ design.
Avatar billede imp-utc Nybegynder
16. september 2002 - 12:52 #11
6@13
Avatar billede bullsh4rk Nybegynder
16. september 2002 - 14:07 #12
dette her har ikke noget med dette at gøre: questis, vil du plz lave de logo som du lavede til mig i går, fik kun hentet to af dem!!! mail mig på ksauer@ofir.dk  eller #lindholm  på quakenet !!
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2002 - 17:49 #13
bullsh4rk........ billederne lå der ti i går aftens nogen timer alt i alt... kan jo ikke lade dem ligge der resten af tiden.....
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2002 - 17:50 #14
imp-utc>>

Jeg mener ikke at din kommentar kan bruges til noget da jeg ikke har fået noget som helst ud af to tal, uden nogen for for konstruktiv kritik til.

mvh.
Questuis.dk
Avatar billede imp-utc Nybegynder
17. september 2002 - 08:48 #15
ok - Farverne er dårlige og minder om en CS-side... Prøv med noget mere sprælsk - ikke rene farver, men noget med noget mere gang i den.

Top-"grafikken" er utrolig kedelig og og fonten der er brugt til navnet er meget meget oldschool... På en dårlig måde... Forstår ikke den runde cirkel du har lavet oppe i venstre hjørne? Er det til et logo? Synes cirklen er alt for stor lige gyldigt om det er til et logo eller ej... Derudover sidder den for langt uden for selve toppen og den sorte kant rundt om er meget uspændende...

Menuen er også kedelig og de firkanter der er lavet før menupumterne er for store og klodsede... Hvorfor skal de have alle de pixel-prikker?

Du mangler en bund - når du har en SÅ stor top der er så dominerende er du nødt til også at have en bund så det opvejer hinanden...

Du burde også sætte den lille reklame der er på siden UNDER dine partnere i stedet for over dem da du ligesom bryder menuen og derefter laver den igen - hvis du forstår? Det ser mærkeligt ud...

Det copyright du har i bunden sidder for tæt på selve sitets sorte outline...

På selve grafikken synes jeg IKKE du skal lave det der filter som du har lavet... Du ved... sådan nogle "streger" der går hen over så det ser "fjernsynsagtigt" ud...

Du burde nok osS have en anden baggrundsfarve bag teksten da det ser dumt ud at baggrunden er hvid - Hvis den skal være hvid bør du i hvert fald have en anden baggrundsfarve på hele sitet... Men det ville være klart det bedste hvis tekstkassebaggrundsfarven ikke var hvid...

Nårh, men håber det var konstruktivt nok til dig...

Hvis opgaven var at lave et site så er opgaven jo bestået, men mener heller ikke den er andet end lige bestået og derfor får du et sekstal...

Mvh. imp
Avatar billede w13 Novice
17. september 2002 - 16:14 #16
Cool site. Har du tjekket: www.JavaScript.com
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2002 - 14:14 #17
Jeg takker jer mange gange for jeres kritik af siden, og vil tage det til eftertanke....... nogen kom med god kritik hvor andre havde en mere overfladisk og ligegyldig kritik. men alt i alt en okay tråd med feedback.

takker mange gang.

mvh.
Questis.dk